Key account database management in hospitality

Za izradu i implementaciju ugostiteljskih marketinških planova, prijeko je potrebno istraživanje tržišta i prikupljanje informacija o potrošačima, koje omogućuju praćenje tekućih aktivnosti, ali i definiranje poslovnih prioriteta u budućnosti. Marketinški planovi i odluke koje se pretežito donose na...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000741372
Matična publikacija: Informatologia (Zagreb)
42 (2009), 3 ; str. 173-179
Glavni autor: Galičić, Vlado (-)
Ostali autori: Ivanović, Slobodan, ekonomist (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Informatologia

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

Informatologia