Concept maps as diagnostic tools in assessing the acquisition and retention of knowledge in biochemistry
U ovom radu prikazana je mogućnost primjene konceptnih mapa kao dijagnostičkog sredstva u procjeni učeničkog znanja. Autori uvode nove termine: „idealna struktura znanja”, „poželjna struktura znanja” i „realna struktura znanja” kao pokazatelje nivoa usvojenosti znanja. Uloga konceptnih mapa kao dija...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000745181 |
---|---|
Matična publikacija: |
Odgojne znanosti 11 (2009), 1(17) ; str. 53-71 |
Glavni autor: | Adamov, Jasna (-) |
Ostali autori: | Segedinac, Mirjana (-), Cvjeticanin, Stanko, Bakos, Robert |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | eng |
Predmet: | |
Online pristup: |
Odgojne znanosti |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru: