Fun and effectiveness in the school class

Ovaj članak želi doprinijeti raspravi o visokokvalitetnoj i djelotvornoj školi koju učenici i njihovi učitelji vole i u kojoj su svi zadovoljni. U sklopu toga, članak predstavlja filozofi ju, ciljeve, metodologiju i poticajne rezultate programa istraživanja provedenog na Sveučilištu u Ateni pod nasl...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000745197/Details
Matična publikacija: Odgojne znanosti
11 (2009), 1(17) ; str. 87-102
Glavni autor: Chalkiadaki, Ava (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Odgojne znanosti
LEADER 01809caa a2200289 i 4500
001 NSK01000745197
003 HR-ZaNSK
005 20120424084909.0
007 ta
008 101006s2009 ci ||| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000745197 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 371  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Chalkiadaki, Ava 
245 1 0 |a Fun and effectiveness in the school class /  |c Ava Chalkiadaki. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 13 jed. 
504 |a Sažetak 
520 |a Ovaj članak želi doprinijeti raspravi o visokokvalitetnoj i djelotvornoj školi koju učenici i njihovi učitelji vole i u kojoj su svi zadovoljni. U sklopu toga, članak predstavlja filozofi ju, ciljeve, metodologiju i poticajne rezultate programa istraživanja provedenog na Sveučilištu u Ateni pod naslovom "Kad Robinson Crusoe sretne Harryja Pottera…", a koji je planiran nakon uzimanja u obzir složene i teške situacije u šestom razredu osnovne škole te stremljenja prema sretnoj, zabavnoj i kreativnoj školskoj godini koja će pružiti i učinkovite mogućnosti učenja svim učenicima i učiteljima sudionicima programa. Uspjeh programa, koji je proveden u 25 osnovnih škola, omogućuje donošenje zaključka kako zaista postoje načini na koji škola može biti kako zabavna tako i učinkovita te da škola s kojom se i učenici i učitelji mogu poistovjetiti i koju mogu smatrati svojom nije utopijska misao. 
653 |a Školska nastava  |a Zabava  |a Učinkovitost 
773 0 |t Odgojne znanosti  |x 1846-1204  |g 11 (2009), 1(17) ; str. 87-102 
981 |b B09/09  |p CRO 
998 |a boko101006  |c zvdo120131 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/odgojne-znanosti  |y Odgojne znanosti