Influence of marketing on the selection of a secondary school

U radu su predstavlјeni rezultati empirijskog istraživanja o mogućem uticaju organiziranog marketinga na izbor srednje škole, odnosno na opredjeljenja učenika za neku od profesija za koje se osposobljava u srednjoj školi. U istraživanju je korištena metoda teorijske analize i anketiranje pomoću upit...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000745248
Matična publikacija: Odgojne znanosti
11 (2009), 1(17) ; str. 189-203
Glavni autor: Malešević, Dane (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Odgojne znanosti

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

Odgojne znanosti