Influence of marketing on the selection of a secondary school
U radu su predstavlјeni rezultati empirijskog istraživanja o mogućem uticaju organiziranog marketinga na izbor srednje škole, odnosno na opredjeljenja učenika za neku od profesija za koje se osposobljava u srednjoj školi. U istraživanju je korištena metoda teorijske analize i anketiranje pomoću upit...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000745248 |
---|---|
Matična publikacija: |
Odgojne znanosti 11 (2009), 1(17) ; str. 189-203 |
Glavni autor: | Malešević, Dane (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | eng |
Predmet: | |
Online pristup: |
Odgojne znanosti |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru: