Quality gap of educational services in viewpoints of students

Područje visokog obrazovanja brzo je rastuće te svakim danom biva izloženo globalizacijskom procesu. Osnovni cilj ovoga rada je utvrditi jaz obrazovne usluge koristeći SERVQUAL instrument. Istraživanje je provedeno na slučajnom uzorku od 479 studenata Pravnoga fakulteta u Osijeku. SERVQUAL mjerni in...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000748045/Details
Matična publikacija: Ekonomska misao i praksa
18 (2009), 2 ; str. 279-298
Glavni autor: Legčević, Jelena (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Ekonomska misao i praksa
LEADER 01839caa a2200289 i 4500
001 NSK01000748045
003 HR-ZaNSK
005 20161102134417.0
007 ta
008 101108s2009 ci ||| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000748045 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 378  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Legčević, Jelena 
245 1 0 |a Quality gap of educational services in viewpoints of students /  |c Jelena Legčević. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: str. 288-290 
504 |a Sažetak 
520 |a Područje visokog obrazovanja brzo je rastuće te svakim danom biva izloženo globalizacijskom procesu. Osnovni cilj ovoga rada je utvrditi jaz obrazovne usluge koristeći SERVQUAL instrument. Istraživanje je provedeno na slučajnom uzorku od 479 studenata Pravnoga fakulteta u Osijeku. SERVQUAL mjerni instrument prvo mjeri percepciju ispitanika potom očekivanja kroz pet dimenzija kvalitete usluga: povjerenje, poistovjećivanje, susretljivost, pouzdanost i opipljivost. Jaz se definira kao razlika razlika percepcije i očekivanja pružene kvalitete usluga. Rezultati istraživanja pokazuju negativni jaz obrazovne usluge kroz svih pet dimenzija usluga. Najveći negativni jaz zabilježen je u dimenziji susretljivosti (-7,86), a najmanji u dimenziji pouzdanosti (-3,45). Naime, zabilježene su razlike između percepcije i očekivanja između studenata na svih pet dimenzija kvalitete usluga (p < 0,001). 
653 0 |a Obrazovanje  |a Obrazovni proces  |a Mjerenje kvalitete usluga  |a SERVQUAL  |a Visokoškolsko obrazovanje 
773 0 |t Ekonomska misao i praksa  |x 1330-1039  |g 18 (2009), 2 ; str. 279-298 
981 |b B10/09  |p CRO 
998 |a dalo101108  |c zvdo120424 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/emp  |y Ekonomska misao i praksa