Quality gap of educational services in viewpoints of students
Područje visokog obrazovanja brzo je rastuće te svakim danom biva izloženo globalizacijskom procesu. Osnovni cilj ovoga rada je utvrditi jaz obrazovne usluge koristeći SERVQUAL instrument. Istraživanje je provedeno na slučajnom uzorku od 479 studenata Pravnoga fakulteta u Osijeku. SERVQUAL mjerni in...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000748045/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Ekonomska misao i praksa 18 (2009), 2 ; str. 279-298 |
Glavni autor: | Legčević, Jelena (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | eng |
Predmet: | |
Online pristup: |
Ekonomska misao i praksa |
LEADER | 01839caa a2200289 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01000748045 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20161102134417.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 101108s2009 ci ||| ||eng | ||
035 | |a (HR-ZaNSK)000748045 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 0 | |a eng |b hrv | |
042 | |a croatica | ||
044 | |a ci |c hr | ||
080 | |a 378 |2 MRF 1998. | ||
100 | 1 | |a Legčević, Jelena | |
245 | 1 | 0 | |a Quality gap of educational services in viewpoints of students / |c Jelena Legčević. |
300 | |b Ilustr. | ||
504 | |a Bibliografija: str. 288-290 | ||
504 | |a Sažetak | ||
520 | |a Područje visokog obrazovanja brzo je rastuće te svakim danom biva izloženo globalizacijskom procesu. Osnovni cilj ovoga rada je utvrditi jaz obrazovne usluge koristeći SERVQUAL instrument. Istraživanje je provedeno na slučajnom uzorku od 479 studenata Pravnoga fakulteta u Osijeku. SERVQUAL mjerni instrument prvo mjeri percepciju ispitanika potom očekivanja kroz pet dimenzija kvalitete usluga: povjerenje, poistovjećivanje, susretljivost, pouzdanost i opipljivost. Jaz se definira kao razlika razlika percepcije i očekivanja pružene kvalitete usluga. Rezultati istraživanja pokazuju negativni jaz obrazovne usluge kroz svih pet dimenzija usluga. Najveći negativni jaz zabilježen je u dimenziji susretljivosti (-7,86), a najmanji u dimenziji pouzdanosti (-3,45). Naime, zabilježene su razlike između percepcije i očekivanja između studenata na svih pet dimenzija kvalitete usluga (p < 0,001). | ||
653 | 0 | |a Obrazovanje |a Obrazovni proces |a Mjerenje kvalitete usluga |a SERVQUAL |a Visokoškolsko obrazovanje | |
773 | 0 | |t Ekonomska misao i praksa |x 1330-1039 |g 18 (2009), 2 ; str. 279-298 | |
981 | |b B10/09 |p CRO | ||
998 | |a dalo101108 |c zvdo120424 | ||
856 | 4 | 2 | |u http://hrcak.srce.hr/emp |y Ekonomska misao i praksa |