Povezanost općih razvojnih kompetencija i fonološke svjesnosti kod predškolske djece
Glavni problem ovog istraživanja bio je utvrditi povezanost između triju grupa varijabli: fonološke svjesnosti, djetetovih kompetencija za polazak u školu te rezultata dvaju testova koji se koriste u procjeni pripremljenosti za polazak u osnovnu školu. Ispitan je prigodni uzorak sve predškolske djec...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000753221/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Život i škola 55 (2009), 22(2) ; str. 62-77 |
Glavni autor: | Sindik, Joško (-) |
Ostali autori: | Pavić, Maja (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Život i škola |
LEADER | 01935caa a2200301 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01000753221 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20131021142803.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 101223s2009 ci ||| ||hrv | ||
035 | |a (HR-ZaNSK)000753221 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 0 | |a hrv |b eng | |
042 | |a croatica | ||
044 | |a ci |c hr | ||
080 | |a 372 |2 MRF 1998. | ||
100 | 1 | |a Sindik, Joško | |
245 | 1 | 0 | |a Povezanost općih razvojnih kompetencija i fonološke svjesnosti kod predškolske djece / |c Joško Sindik, Maja Pavić. |
300 | |b Ilustr. | ||
504 | |a Bibliografija: 25 jed | ||
504 | |a Summary | ||
520 | |a Glavni problem ovog istraživanja bio je utvrditi povezanost između triju grupa varijabli: fonološke svjesnosti, djetetovih kompetencija za polazak u školu te rezultata dvaju testova koji se koriste u procjeni pripremljenosti za polazak u osnovnu školu. Ispitan je prigodni uzorak sve predškolske djece koja su bila školski obveznici u idućoj školskoj godini (72), iz odgojnih skupina Dječjeg vrtića "Trnoružica" u Zagrebu, primjenom Upitnika fonološke svjesnosti (UFS), Santa Barbara zdravi start upitnik za odgajatelje (SBZSZO), Ravenovim progresivnim matricama u boji te Grafičkim testom perceptivne organizacije (Bender-Santucci). Utvrđena je značajna međusobna povezanost između svi triju grupa varijabli: fonološke svjesnosti, djetetovih općih kompetencija za polazak u školu, i dviju objektivno mjerenih karakteristika (neverbalne inteligencije i vizuomotornih sposobnosti). Međutim, daljnja istraživanja ovih povezanosti su neophodna, na većem i reprezentativnijem uzorku ispitanika | ||
653 | |a Predškolska djeca |a Fonološka svjesnost | ||
700 | 1 | |a Pavić, Maja | |
773 | 0 | |t Život i škola |x 0044-4855 |g 55 (2009), 22(2) ; str. 62-77 | |
981 | |b B12/09 |p CRO | ||
998 | |a dalo101223 |c zvdo111229 | ||
856 | 4 | 2 | |u http://hrcak.srce.hr/zivot-i-skola |y Život i škola |