Povezanost općih razvojnih kompetencija i fonološke svjesnosti kod predškolske djece

Glavni problem ovog istraživanja bio je utvrditi povezanost između triju grupa varijabli: fonološke svjesnosti, djetetovih kompetencija za polazak u školu te rezultata dvaju testova koji se koriste u procjeni pripremljenosti za polazak u osnovnu školu. Ispitan je prigodni uzorak sve predškolske djec...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000753221/Details
Matična publikacija: Život i škola
55 (2009), 22(2) ; str. 62-77
Glavni autor: Sindik, Joško (-)
Ostali autori: Pavić, Maja (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Život i škola
LEADER 01935caa a2200301 i 4500
001 NSK01000753221
003 HR-ZaNSK
005 20131021142803.0
007 ta
008 101223s2009 ci ||| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000753221 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 372  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Sindik, Joško 
245 1 0 |a Povezanost općih razvojnih kompetencija i fonološke svjesnosti kod predškolske djece /  |c Joško Sindik, Maja Pavić. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 25 jed 
504 |a Summary 
520 |a Glavni problem ovog istraživanja bio je utvrditi povezanost između triju grupa varijabli: fonološke svjesnosti, djetetovih kompetencija za polazak u školu te rezultata dvaju testova koji se koriste u procjeni pripremljenosti za polazak u osnovnu školu. Ispitan je prigodni uzorak sve predškolske djece koja su bila školski obveznici u idućoj školskoj godini (72), iz odgojnih skupina Dječjeg vrtića "Trnoružica" u Zagrebu, primjenom Upitnika fonološke svjesnosti (UFS), Santa Barbara zdravi start upitnik za odgajatelje (SBZSZO), Ravenovim progresivnim matricama u boji te Grafičkim testom perceptivne organizacije (Bender-Santucci). Utvrđena je značajna međusobna povezanost između svi triju grupa varijabli: fonološke svjesnosti, djetetovih općih kompetencija za polazak u školu, i dviju objektivno mjerenih karakteristika (neverbalne inteligencije i vizuomotornih sposobnosti). Međutim, daljnja istraživanja ovih povezanosti su neophodna, na većem i reprezentativnijem uzorku ispitanika 
653 |a Predškolska djeca  |a Fonološka svjesnost 
700 1 |a Pavić, Maja 
773 0 |t Život i škola  |x 0044-4855  |g 55 (2009), 22(2) ; str. 62-77 
981 |b B12/09  |p CRO 
998 |a dalo101223  |c zvdo111229 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/zivot-i-skola  |y Život i škola