Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog
Vrijeme velikih promjena u kojem živimo prepoznatljivo je po snažnom razvoju znanosti i niza znanstvenih disciplina (prirodnih i društvenih) koje odražavaju teorijsku i metodologijsku paradigmu temeljenu na sustavnom pristupu. Taj pristup predstavlja podlogu razvoja svijesti o tome da kvalitetu živl...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000753692/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Život i škola 55 (2009), 22(2) ; str. 104-115 |
Glavni autor: | Slunjski, Edita (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Život i škola |
LEADER | 02168caa a2200277 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01000753692 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20131021161419.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 110104s2009 ci ||| ||hrv | ||
035 | |a (HR-ZaNSK)000753692 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 0 | |a hrv |b eng | |
042 | |a croatica | ||
044 | |a ci |c hr | ||
080 | |a 373 |2 MRF 1998. | ||
100 | 1 | |a Slunjski, Edita | |
245 | 1 | 0 | |a Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog / |c Edita Slunjski. |
504 | |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 22 jed | ||
504 | |a Summary | ||
520 | |a Vrijeme velikih promjena u kojem živimo prepoznatljivo je po snažnom razvoju znanosti i niza znanstvenih disciplina (prirodnih i društvenih) koje odražavaju teorijsku i metodologijsku paradigmu temeljenu na sustavnom pristupu. Taj pristup predstavlja podlogu razvoja svijesti o tome da kvalitetu življenja, odgoja i obrazovanja učenika određuje čitav splet interakcija različitih dimenzija odgojno–obrazovne ustanove, tj. njezin cjelokupni kontekst, što je posebno važno uvažavati u procesu podizanja kvalitete prakse u njoj. U radu se problematiziraju mogućnosti postizanja kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse u ustanovi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, s obzirom na njezinu povezanost s načinima razmišljanja i uvjerenjima praktičara. Akcijsko-etnografskim istraživanjem, poduzetim u nekolicini ustanova ranog i predškolskog odgoja, praktičarima se nastojalo omogućiti bolje upoznavanje vlastitih implicitnih pedagogija kao i razumijevanje njihova utjecaja na kvalitetu odgojno-obrazovne prakse te ih osposobiti za istraživanje i postupno mijenjanje iste. Kontinuiranim zajedničkim istraživanjem, uključene odgojnoobrazovne ustanove nastojalo se pretvarati u mjesto zajedničkog kvalitetnog življenja i kontinuiranog učenja djece i odraslih | ||
653 | |a Vrtići |a Odgojno-obrazovna praksa | ||
773 | 0 | |t Život i škola |x 0044-4855 |g 55 (2009), 22(2) ; str. 104-115 | |
981 | |b B12/09 |p CRO | ||
998 | |a dalo110104 |c zvdo111229 | ||
856 | 4 | 2 | |u http://hrcak.srce.hr/zivot-i-skola |y Život i škola |