Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog

Vrijeme velikih promjena u kojem živimo prepoznatljivo je po snažnom razvoju znanosti i niza znanstvenih disciplina (prirodnih i društvenih) koje odražavaju teorijsku i metodologijsku paradigmu temeljenu na sustavnom pristupu. Taj pristup predstavlja podlogu razvoja svijesti o tome da kvalitetu živl...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000753692/Details
Matična publikacija: Život i škola
55 (2009), 22(2) ; str. 104-115
Glavni autor: Slunjski, Edita (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Život i škola
LEADER 02168caa a2200277 i 4500
001 NSK01000753692
003 HR-ZaNSK
005 20131021161419.0
007 ta
008 110104s2009 ci ||| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000753692 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 373  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Slunjski, Edita 
245 1 0 |a Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog /  |c Edita Slunjski. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 22 jed 
504 |a Summary 
520 |a Vrijeme velikih promjena u kojem živimo prepoznatljivo je po snažnom razvoju znanosti i niza znanstvenih disciplina (prirodnih i društvenih) koje odražavaju teorijsku i metodologijsku paradigmu temeljenu na sustavnom pristupu. Taj pristup predstavlja podlogu razvoja svijesti o tome da kvalitetu življenja, odgoja i obrazovanja učenika određuje čitav splet interakcija različitih dimenzija odgojno–obrazovne ustanove, tj. njezin cjelokupni kontekst, što je posebno važno uvažavati u procesu podizanja kvalitete prakse u njoj. U radu se problematiziraju mogućnosti postizanja kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse u ustanovi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, s obzirom na njezinu povezanost s načinima razmišljanja i uvjerenjima praktičara. Akcijsko-etnografskim istraživanjem, poduzetim u nekolicini ustanova ranog i predškolskog odgoja, praktičarima se nastojalo omogućiti bolje upoznavanje vlastitih implicitnih pedagogija kao i razumijevanje njihova utjecaja na kvalitetu odgojno-obrazovne prakse te ih osposobiti za istraživanje i postupno mijenjanje iste. Kontinuiranim zajedničkim istraživanjem, uključene odgojnoobrazovne ustanove nastojalo se pretvarati u mjesto zajedničkog kvalitetnog življenja i kontinuiranog učenja djece i odraslih 
653 |a Vrtići  |a Odgojno-obrazovna praksa 
773 0 |t Život i škola  |x 0044-4855  |g 55 (2009), 22(2) ; str. 104-115 
981 |b B12/09  |p CRO 
998 |a dalo110104  |c zvdo111229 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/zivot-i-skola  |y Život i škola