Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog

Vrijeme velikih promjena u kojem živimo prepoznatljivo je po snažnom razvoju znanosti i niza znanstvenih disciplina (prirodnih i društvenih) koje odražavaju teorijsku i metodologijsku paradigmu temeljenu na sustavnom pristupu. Taj pristup predstavlja podlogu razvoja svijesti o tome da kvalitetu živl...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000753692/Similar
Matična publikacija: Život i škola
55 (2009), 22(2) ; str. 104-115
Glavni autor: Slunjski, Edita (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Život i škola

APA stil citiranja

Slunjski, E. (2009). Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog: Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog. Život i škola, p. 2.

Chicago stil citiranja

Slunjski, Edita. "Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog: Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog." 2009: 2.

MLA stil citiranja

Slunjski, Edita. "Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog: Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog." 2009: 2.