Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog
Vrijeme velikih promjena u kojem živimo prepoznatljivo je po snažnom razvoju znanosti i niza znanstvenih disciplina (prirodnih i društvenih) koje odražavaju teorijsku i metodologijsku paradigmu temeljenu na sustavnom pristupu. Taj pristup predstavlja podlogu razvoja svijesti o tome da kvalitetu živl...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000753692/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Život i škola 55 (2009), 22(2) ; str. 104-115 |
Glavni autor: | Slunjski, Edita (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Život i škola |
APA stil citiranja
Slunjski, E. (2009). Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog: Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog. Život i škola, p. 2.
Chicago stil citiranjaSlunjski, Edita. "Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog: Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog." 2009: 2.
MLA stil citiranjaSlunjski, Edita. "Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog: Postizanje odgojno-obrazovne prakse vrtića usklađene s prirodom djeteta i odraslog." 2009: 2.