Marketing mode u industriji tekstila i odjeće
Marketing mode istražuje povezanost modnog dizajna i marketinga uključujući razvoj, promociju, prodajne i cjenovne aspekte u industriji mode. Uspješni marketinški menadžeri svjesni su da su ključni elementi marketinga mode prepoznavanje potrošačkih trendova, izgradnja jakih marki i stvaranje pozitiv...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000759703 |
---|---|
Matična publikacija: |
Tržište (Zagreb) 21 (2009), 2 ; str. 219-234 |
Glavni autor: | Grilec Kaurić, Alica (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Tržište |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru: