Marketing mode u industriji tekstila i odjeće

Marketing mode istražuje povezanost modnog dizajna i marketinga uključujući razvoj, promociju, prodajne i cjenovne aspekte u industriji mode. Uspješni marketinški menadžeri svjesni su da su ključni elementi marketinga mode prepoznavanje potrošačkih trendova, izgradnja jakih marki i stvaranje pozitiv...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000759703
Matična publikacija: Tržište (Zagreb)
21 (2009), 2 ; str. 219-234
Glavni autor: Grilec Kaurić, Alica (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Tržište

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

Tržište