Marketing mode u industriji tekstila i odjeće

Marketing mode istražuje povezanost modnog dizajna i marketinga uključujući razvoj, promociju, prodajne i cjenovne aspekte u industriji mode. Uspješni marketinški menadžeri svjesni su da su ključni elementi marketinga mode prepoznavanje potrošačkih trendova, izgradnja jakih marki i stvaranje pozitiv...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000759703/Details
Matična publikacija: Tržište (Zagreb)
21 (2009), 2 ; str. 219-234
Glavni autor: Grilec Kaurić, Alica (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Tržište
LEADER 02025caa a2200301 i 4500
001 NSK01000759703
003 HR-ZaNSK
005 20141013083725.0
007 ta
008 110225s2009 ci ||| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000759703 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 658  |2 MRF 1998. 
080 |a 677  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Grilec Kaurić, Alica 
245 1 0 |a Marketing mode u industriji tekstila i odjeće /  |c Alica Grilec Kaurić. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografske bilješke na kraju teksta ; bibliografija: 26 jed. 
504 |a Abstract 
520 |a Marketing mode istražuje povezanost modnog dizajna i marketinga uključujući razvoj, promociju, prodajne i cjenovne aspekte u industriji mode. Uspješni marketinški menadžeri svjesni su da su ključni elementi marketinga mode prepoznavanje potrošačkih trendova, izgradnja jakih marki i stvaranje pozitivnog imidža proizvođača. Kako bi se projicirao budući razvoj marketinga u industriji tekstila i odjeće Republike Hrvatske, provedeno je izviđajno istraživanje putem osobnih intervjua sa stručnjacima koji samostalno upravljaju marketinškim odjelima ili, ukoliko ne postoje takvi odjeli, upravljaju poduzećima koja proizvode tekstil i/ili odjeću, te donose sve odluke vezane za provođenje marketinških aktivnosti. Istraživanje je pokazalo da se u hrvatskoj industriji tekstila i odjeće u nedovoljnoj mjeri primjenjuje marketing unatoč rastućoj važnosti upravljanja markama. Zbog nedovoljnih marketinških znanja i neodgovarajućeg upravljanja markama razvoj marke u industriji mode postaje jednim od kritičnih čimbenika u uspješnom poslovanju u industriji tekstila i odjeće 
653 0 |a Marketing  |a Moda  |a Industrija tekstila i odjeće 
773 0 |t Tržište (Zagreb)  |x 0353-4790  |g 21 (2009), 2 ; str. 219-234 
981 |b B15/09  |p CRO 
998 |a dalo110225  |c đluo120522 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/trziste  |y Tržište