Foreign language anxiety and listening comprehension of monolingual and bilingual EFL learners

Rad analizira rezultate istraživanja straha od jezika i razumijevanja slušanjem u učenju engleskoga kao stranoga jezika. Istraživanje je provedeno na uzorku od 56 monolingvalnih i 56 bilingvalnih učenika osnovne škole. Rezultati potvrđuju statistički značajan viši stupanj straha od jezika kod monoli...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000760944/Similar
Matična publikacija: Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia
53 (2008) ; str. 327-347
Glavni autor: Mihaljević Djigunović, Jelena (-)
Ostali autori: Legac, Vladimir (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia

APA stil citiranja

Mihaljević Djigunović, J., & Legac, V. (2008). Foreign language anxiety and listening comprehension of monolingual and bilingual EFL learners: Foreign language anxiety and listening comprehension of monolingual and bilingual EFL learners. Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, p. 3.

Chicago stil citiranja

Mihaljević Djigunović, Jelena, and Vladimir Legac. "Foreign language anxiety and listening comprehension of monolingual and bilingual EFL learners: Foreign language anxiety and listening comprehension of monolingual and bilingual EFL learners." 2008: 3.

MLA stil citiranja

Mihaljević Djigunović, Jelena, and Vladimir Legac. "Foreign language anxiety and listening comprehension of monolingual and bilingual EFL learners: Foreign language anxiety and listening comprehension of monolingual and bilingual EFL learners." 2008: 3.