Foreign language anxiety and listening comprehension of monolingual and bilingual EFL learners
Rad analizira rezultate istraživanja straha od jezika i razumijevanja slušanjem u učenju engleskoga kao stranoga jezika. Istraživanje je provedeno na uzorku od 56 monolingvalnih i 56 bilingvalnih učenika osnovne škole. Rezultati potvrđuju statistički značajan viši stupanj straha od jezika kod monoli...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000760944/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia 53 (2008) ; str. 327-347 |
Glavni autor: | Mihaljević Djigunović, Jelena (-) |
Ostali autori: | Legac, Vladimir (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | eng |
Predmet: | |
Online pristup: |
Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia |
APA stil citiranja
Mihaljević Djigunović, J., & Legac, V. (2008). Foreign language anxiety and listening comprehension of monolingual and bilingual EFL learners: Foreign language anxiety and listening comprehension of monolingual and bilingual EFL learners. Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, p. 3.
Chicago stil citiranjaMihaljević Djigunović, Jelena, and Vladimir Legac. "Foreign language anxiety and listening comprehension of monolingual and bilingual EFL learners: Foreign language anxiety and listening comprehension of monolingual and bilingual EFL learners." 2008: 3.
MLA stil citiranjaMihaljević Djigunović, Jelena, and Vladimir Legac. "Foreign language anxiety and listening comprehension of monolingual and bilingual EFL learners: Foreign language anxiety and listening comprehension of monolingual and bilingual EFL learners." 2008: 3.