An integrated model of price, service quality, satisfaction and loyality

Relacija između kvalitete, zadovoljstva i lojalnosti korisnika usluga je predmet interesa istraživača već niz desetljeća. Pored toga, istraživanje je provedeno s ciljem ispitivanja održivosti dimenzija kvalitete usluge i dimenzija cijene usluge u maloprodajnom bankarstvu Bosne i Hercegovine. Kako bi...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000763415
Matična publikacija: Ekonomska istraživanja
23 (2010), 4 ; str. 142-160
Glavni autor: Činjarević, Merima (-)
Ostali autori: Tatić, Kasim (-), Avdić, Armin
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Ekonomska istraživanja

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

Ekonomska istraživanja