An integrated model of price, service quality, satisfaction and loyality
Relacija između kvalitete, zadovoljstva i lojalnosti korisnika usluga je predmet interesa istraživača već niz desetljeća. Pored toga, istraživanje je provedeno s ciljem ispitivanja održivosti dimenzija kvalitete usluge i dimenzija cijene usluge u maloprodajnom bankarstvu Bosne i Hercegovine. Kako bi...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000763415 |
---|---|
Matična publikacija: |
Ekonomska istraživanja 23 (2010), 4 ; str. 142-160 |
Glavni autor: | Činjarević, Merima (-) |
Ostali autori: | Tatić, Kasim (-), Avdić, Armin |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | eng |
Predmet: | |
Online pristup: |
Ekonomska istraživanja |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru: