|
|
|
|
LEADER |
01062caa a2200289 i 4500 |
001 |
NSK01000772740 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20120417135305.0 |
007 |
ta |
008 |
110620s2010 ci | |||| ||eng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000772740
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b hrv
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
|
|
|a 371
|2 MRF 1998.
|
100 |
1 |
|
|a Krstović, Jasna
|
245 |
1 |
0 |
|a Theoretical-conceptual dilemmas of teacher education between Croatian and European qualifications framework /
|c Jasna Krstović, Renata Čepić.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
504 |
|
|
|a Bibliografske bilješke na kraju teksta ; bibliografija i izvori: 30 jed.
|
504 |
|
|
|a Sažetak
|
653 |
|
0 |
|a Obrazovanje učitelja
|a Konceptualizacija kvalifikacijskog okvira
|
700 |
1 |
|
|a Čepić, Renata
|
773 |
0 |
|
|t Informatologia (Zagreb)
|x 1330-0067
|g 43 (2010), 3 ; str. 240-245
|
981 |
|
|
|b B04/10
|p CRO
|
998 |
|
|
|a sapo110620
|c vol1120413
|
856 |
4 |
2 |
|u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=89187
|y Elektronička verzija članka
|