Theoretical-conceptual dilemmas of teacher education between Croatian and European qualifications framework

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000772740/Details
Matična publikacija: Informatologia (Zagreb)
43 (2010), 3 ; str. 240-245
Glavni autor: Krstović, Jasna (-)
Ostali autori: Čepić, Renata (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01062caa a2200289 i 4500
001 NSK01000772740
003 HR-ZaNSK
005 20120417135305.0
007 ta
008 110620s2010 ci | |||| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000772740 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 371  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Krstović, Jasna 
245 1 0 |a Theoretical-conceptual dilemmas of teacher education between Croatian and European qualifications framework /  |c Jasna Krstović, Renata Čepić. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografske bilješke na kraju teksta ; bibliografija i izvori: 30 jed. 
504 |a Sažetak 
653 0 |a Obrazovanje učitelja  |a Konceptualizacija kvalifikacijskog okvira 
700 1 |a Čepić, Renata 
773 0 |t Informatologia (Zagreb)  |x 1330-0067  |g 43 (2010), 3 ; str. 240-245 
981 |b B04/10  |p CRO 
998 |a sapo110620  |c vol1120413 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=89187  |y Elektronička verzija članka