|
|
|
|
LEADER |
00935nam a2200277 i 4500 |
001 |
NSK01000827807 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20121227102056.0 |
007 |
ta |
008 |
121227s1989 ci m 000 0 hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000827807
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
|
|
|a 376
|2 MRF 1998.
|
080 |
|
|
|a (043.2)
|2 MRF 1998.
|
100 |
1 |
|
|a Fulgosi-Masnjak, Rea
|
245 |
1 |
0 |
|a Efekti različitih modela integracije djece usporenog kognitivnog razvoja - stavovi učenika i roditelja :
|b magistarski rad /
|c Rea Fulgosi-Masnjak.
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b R. Fulgosi-Masnjak,
|c 1989.
|e ([s. l. :
|f s. n.])
|
300 |
|
|
|a 209, [7] listova ;
|c 30 cm.
|
500 |
|
|
|a Na vrhu nasl. str.: Filozofski fakultet.
|
502 |
|
|
|a Fil. fak., Zagreb, 1989.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: listovi 191-208.
|
710 |
2 |
|
|a Filozofski fakultet (Zagreb)
|4 dgg
|
981 |
|
|
|p CRO
|r HRB1989
|
998 |
|
|
|o iple1212
|