Roditeljsko poimanje tolerancije i primjena tolerancije u odgoju djeteta i suradnji s učiteljima

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000876262/Details
Matična publikacija: Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja
49 (2013), Supplement ; str. 23-36
Glavni autor: Fulgosi-Masnjak, Rea (-)
Ostali autori: Igrić, Ljiljana (-), Lisak, Natalija
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01116naa a2200289 i 4500
001 NSK01000876262
003 HR-ZaNSK
005 20140519162446.0
007 ta
008 140418s2013 ci | |0|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000876262 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 37  |2 MRF 2011. 
100 1 |a Fulgosi-Masnjak, Rea 
245 1 0 |a Roditeljsko poimanje tolerancije i primjena tolerancije u odgoju djeteta i suradnji s učiteljima /  |c Rea Fulgosi Masnjak, Ljiljana Igrić, Natalija Lisak. 
504 |a Bibliografija i elektronički izvori: 41 jed. 
504 |a Abstract 
653 0 |a Školstvo  |a Obrazovni sustav  |a Inkluzivna škola  |a Učenici  |a Razred  |a Roditelji  |a Roditeljske kompetencije 
700 1 |a Igrić, Ljiljana 
700 1 |a Lisak, Natalija 
773 0 |t Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja  |x 1331-3010  |g 49 (2013), Supplement ; str. 23-36 
981 |b B03/13  |p CRO 
998 |a sapo140418 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=160752  |y Elektronička verzija članka