|
|
|
|
LEADER |
01116naa a2200289 i 4500 |
001 |
NSK01000876262 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20140519162446.0 |
007 |
ta |
008 |
140418s2013 ci | |0|| ||hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000876262
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
|
|
|a 37
|2 MRF 2011.
|
100 |
1 |
|
|a Fulgosi-Masnjak, Rea
|
245 |
1 |
0 |
|a Roditeljsko poimanje tolerancije i primjena tolerancije u odgoju djeteta i suradnji s učiteljima /
|c Rea Fulgosi Masnjak, Ljiljana Igrić, Natalija Lisak.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija i elektronički izvori: 41 jed.
|
504 |
|
|
|a Abstract
|
653 |
|
0 |
|a Školstvo
|a Obrazovni sustav
|a Inkluzivna škola
|a Učenici
|a Razred
|a Roditelji
|a Roditeljske kompetencije
|
700 |
1 |
|
|a Igrić, Ljiljana
|
700 |
1 |
|
|a Lisak, Natalija
|
773 |
0 |
|
|t Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja
|x 1331-3010
|g 49 (2013), Supplement ; str. 23-36
|
981 |
|
|
|b B03/13
|p CRO
|
998 |
|
|
|a sapo140418
|
856 |
4 |
2 |
|u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=160752
|y Elektronička verzija članka
|