Exploring the relationship between service quality and customer satisfaction in Croatian hotel industry

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000903653/Details
Matična publikacija: Tourism and hospitality management
19 (2013), 2 ; str. 149-164
Glavni autor: Marković, Suzana, ekonomistica (-)
Ostali autori: Raspor Janković, Sanja (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01064naa a2200277 i 4500
001 NSK01000903653
003 HR-ZaNSK
005 20150521125544.0
007 ta
008 150408s2013 ci | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000903653 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 640.4  |2 MRF 2011. 
100 1 |a Marković, Suzana,  |c ekonomistica 
245 1 0 |a Exploring the relationship between service quality and customer satisfaction in Croatian hotel industry /  |c Suzana Marković, Sanja Raspor Janković. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: str. 163-164 
653 0 |a Hotelijerstvo  |a Hotelska industrija  |a Kvaliteta usluga  |a Zadovoljstvo hotelskih gostiju  |a Statistička analiza 
653 5 |a Hrvatska 
700 1 |a Raspor Janković, Sanja 
773 0 |t Tourism and hospitality management  |x 1330-7533  |g 19 (2013), 2 ; str. 149-164 
981 |b B10/13  |p CRO 
998 |a dalo150408 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=165783  |y Elektronička verzija članka