Upravljanje odnosima s klijentima i rješavanje problema redova čekanja primjenom simulacijskog modeliranja

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000906244/Details
Matična publikacija: Zbornik Veleučilišta u Karlovcu
3 (2013), 1 ; str. 103-111
Glavni autor: Severović, Kornelija (-)
Ostali autori: Perši, Nenad (-), Žajdela Hrustek, Nikolina
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
LEADER 01130naa a2200313 i 4500
001 NSK01000906244
003 HR-ZaNSK
005 20180926160731.0
007 ta
008 150513s2013 ci | |0|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000906244 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 336  |2 MRF 2011. 
080 1 |a 658  |2 MRF 2011. 
100 1 |a Severović, Kornelija 
245 1 0 |a Upravljanje odnosima s klijentima i rješavanje problema redova čekanja primjenom simulacijskog modeliranja /  |c Kornelija Severović, Nenad Perši, Nikolina Žajdela Hrustek. 
246 1 1 |a Customer relationship management and problem solving using queuing simulation modeling 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 10 jed. 
504 |a Abstract 
653 0 |a Banke  |a Odnosi s klijentima  |a Simulacijsko modeliranje 
700 1 |a Perši, Nenad 
700 1 |a Žajdela Hrustek, Nikolina 
773 0 |t Zbornik Veleučilišta u Karlovcu  |x 1848-3038  |g 3 (2013), 1 ; str. 103-111 
981 |b B11/13  |p CRO 
998 |a dalo150513