Odnos između ličnosti, strategija učenja, strategija poučavanja i znanja engleskoga jezika

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000938461/Similar
Glavni autor: Rogulj, Jasmina (-)
Ostali autori: Mihaljević Djigunović, Jelena (Thesis advisor), Bratko, Denis
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb, 2016.
Predmet:

APA stil citiranja

Rogulj, J., Mihaljević Djigunović, J., & Bratko, D. (2016). Odnos između ličnosti, strategija učenja, strategija poučavanja i znanja engleskoga jezika: Odnos između ličnosti, strategija učenja, strategija poučavanja i znanja engleskoga jezika : doktorski rad = Relationship between personality, learning strategies, teaching strategies and English language proficiency : doctoral thesis. Zagreb.

Chicago stil citiranja

Rogulj, Jasmina, Jelena Mihaljević Djigunović, and Denis Bratko. Odnos između ličnosti, strategija učenja, strategija poučavanja i znanja engleskoga jezika: Odnos između ličnosti, strategija učenja, strategija poučavanja i znanja engleskoga jezika : doktorski rad = Relationship between personality, learning strategies, teaching strategies and English language proficiency : doctoral thesis. Zagreb, 2016.

MLA stil citiranja

Rogulj, Jasmina, Jelena Mihaljević Djigunović, and Denis Bratko. Odnos između ličnosti, strategija učenja, strategija poučavanja i znanja engleskoga jezika: Odnos između ličnosti, strategija učenja, strategija poučavanja i znanja engleskoga jezika : doktorski rad = Relationship between personality, learning strategies, teaching strategies and English language proficiency : doctoral thesis. Zagreb, 2016.