Odnos između ličnosti, strategija učenja, strategija poučavanja i znanja engleskoga jezika
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000938461/Similar |
---|---|
Glavni autor: | Rogulj, Jasmina (-) |
Ostali autori: | Mihaljević Djigunović, Jelena (Thesis advisor), Bratko, Denis |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | hrv |
Impresum: |
Zagreb,
2016.
|
Predmet: |
APA stil citiranja
Rogulj, J., Mihaljević Djigunović, J., & Bratko, D. (2016). Odnos između ličnosti, strategija učenja, strategija poučavanja i znanja engleskoga jezika: Odnos između ličnosti, strategija učenja, strategija poučavanja i znanja engleskoga jezika : doktorski rad = Relationship between personality, learning strategies, teaching strategies and English language proficiency : doctoral thesis. Zagreb.
Chicago stil citiranjaRogulj, Jasmina, Jelena Mihaljević Djigunović, and Denis Bratko. Odnos između ličnosti, strategija učenja, strategija poučavanja i znanja engleskoga jezika: Odnos između ličnosti, strategija učenja, strategija poučavanja i znanja engleskoga jezika : doktorski rad = Relationship between personality, learning strategies, teaching strategies and English language proficiency : doctoral thesis. Zagreb, 2016.
MLA stil citiranjaRogulj, Jasmina, Jelena Mihaljević Djigunović, and Denis Bratko. Odnos između ličnosti, strategija učenja, strategija poučavanja i znanja engleskoga jezika: Odnos između ličnosti, strategija učenja, strategija poučavanja i znanja engleskoga jezika : doktorski rad = Relationship between personality, learning strategies, teaching strategies and English language proficiency : doctoral thesis. Zagreb, 2016.