|
|
|
|
LEADER |
01381nam a2200349 i 4500 |
001 |
NSK01000978229 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20190219095521.0 |
006 |
m q d |
007 |
ta |
008 |
171113s2017 ci d m 000 0dhrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000978229
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
080 |
1 |
|
|a 027.8(497.5)
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a (497.5)
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a (043)
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Štević, Tanja
|
245 |
1 |
0 |
|a Model izgradnje pismenosti kroz školsku knjižnicu :
|b doktorski rad = Literacy building model through school library : doctoral thesis /
|c Tanja Štević ; mentorica, supervisor Dinka Kovačević.
|
246 |
3 |
1 |
|a Literacy building model through school library
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|c 2017.
|
300 |
|
|
|a 315 str. :
|b graf. prikazi ;
|c 30 cm +
|e 1 optički disk (CD-R)
|
502 |
|
|
|a Doktorska disertacija--Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2017.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: str. 268-292.
|
504 |
|
|
|a Summary.
|
650 |
|
7 |
|a Školske knjižnice
|x Obrazovni aspekti
|z Hrvatska
|v Disertacije
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Informacijska pismenost
|x Nastava i učenje
|z Hrvatska
|v Disertacije
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Kurikulum
|x Planiranje
|z Hrvatska
|v Disertacije
|2 nskps
|
700 |
1 |
|
|a Kovačević, Dinka,
|c knjižničarka
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Filozofski fakultet (Zagreb)
|4 dgg
|
998 |
|
|
|m vsik1711
|c lmvo1811
|