|
|
|
|
LEADER |
01111naa a2200277 i 4500 |
001 |
NSK01001012888 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20181116144247.0 |
007 |
ta |
008 |
181116s2016 ci | |0|| ||eng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001012888
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b hrv
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 378
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Kudek Mirošević, Jasna
|4 aut
|
245 |
1 |
4 |
|a The assessment of the competences of students at the department of teacher education studies and of the teachers for inclusive practice /
|c Jasna Kudek Mirošević.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
504 |
|
|
|a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija i elektronički izvori: str. 83-85
|
504 |
|
|
|a Sažetak
|
653 |
|
0 |
|a Učitelji
|a Učiteljski studij
|a Učiteljske kompetencije
|a Studenti
|a Odgojno-obrazovna inkluzija
|
773 |
0 |
|
|t Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje (Tisak)
|x 1848-5650
|g 18 (2016), 1 ; str. 71-86
|w nsk.(HR-ZaNSK)000811765
|
981 |
|
|
|b B04/16
|
998 |
|
|
|a sapo1811
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/164741
|y Elektronička verzija članka
|