|
|
|
|
LEADER |
01021naa a2200277 i 4500 |
001 |
NSK01001014682 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20181207094748.0 |
007 |
ta |
008 |
181207s2017 ci | |0|| ||eng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001014682
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 004
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 378
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Divjak, Blaženka
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Learning analytics for peer-assessment :
|b (dis)advantages, reliability and implementation /
|c Blaženka Divjak, Marcel Maretić.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: 24 jed.
|
653 |
|
0 |
|a Metrika
|a Analitika učenja
|a ICT
|a Informacijske i komunikacijske tehnologije
|a LMS
|a Sustav za upravljanje učenjem
|
700 |
1 |
|
|a Maretić, Marcel
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|t Journal of information and organizational sciences
|x 1846-3312
|g 41 (2017), 1 ; str. 21-34
|w nsk.(HR-ZaNSK)000623898
|
981 |
|
|
|b B02/17
|
998 |
|
|
|b rpeo1812
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/183086
|y Elektronička verzija članka
|