Effects of a 5-minute classroom-based physical activity on on-task behaviour and physical activity levels

The objective was to explore the effectiveness of a five-minute classroom-based physical activity (5min-Class-PA) to keep student behaviour on task while increasing PA and energy expenditure during school days. The multiple baselines across subjects’ design was implemented to assess on-task behaviou...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001019179
Matična publikacija: Kinesiology (Zagreb. Online)
50 (2018), 2 ; str. 251-259
Glavni autori: Podnar, Hrvoje, kineziolog (Author), Novak, Dario, kineziolog, Radman, Ivan, kineziolog
Vrsta građe: e-članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.26582/k.50.2.17
Elektronička verzija članka
Elektronička verzija članka

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.26582/k.50.2.17
Elektronička verzija članka
Elektronička verzija članka