Kako su mjerili stari Hvarani?
Je li moguće povezati matematiku, muzeje i arheologiju? Možemo li podučavati matematiku u muzeju? Bi li učenici bili zainteresirani za takvu vrstu podučavanja i učenja? Od idejnog rješenja preko realizacije interdisciplinarnog projekta Matematičari u muzeju, u radu se analiziraju višeslojni procesi...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001029007 |
---|---|
Matična publikacija: |
Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online) 1 (2018), 1 ; str. 1-7 |
Glavni autori: | Zorić, Željka (Author), Jovanović, Jelena, arheologinja |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.32817/amssd.1.1.1 Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online) Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.32817/amssd.1.1.1Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online)
Hrčak