Čimbenici donošenja odluke birača

U radu se istražuje koliko su čimbenici koji su obično temelj donošenja odluke birača utjecali u slučaju izbora za gradonačelnika grada Zagreba 2017. Spoznaje se da prekratka i nevješto vođena izborna kampanja nije mogla promijeniti već prije formirane preferencije birača, a i uzrok je slabe prepozn...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001032982/Details
Matična publikacija: Nova prisutnost (Online)
16 (2018), 1 ; str. 133-154
Glavni autori: Haramija, Predrag (Author), Mušura, Andrijana
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.31192/np.16.1.9
Hrčak
LEADER 02496naa a22003854i 4500
001 NSK01001032982
003 HR-ZaNSK
005 20210112114545.0
006 m d
007 cr||||||||||||
008 190607s2018 ci |o |0|| ||hrv
024 7 |2 doi  |a 10.31192/np.16.1.9 
035 |a (HR-ZaNSK)001032982 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 324  |2 2011 
080 1 |a 316  |2 2011 
100 1 |a Haramija, Predrag  |4 aut 
245 1 0 |a Čimbenici donošenja odluke birača  |h [Elektronička građa] :  |b primjer izbora za gradonačelnika grada Zagreba 2017. /  |c Predrag Haramija, Andrijana Mušura Gabor. 
300 |b Ilustr. 
500 |a Bilješke uz tekst. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst. 
504 |a Sažetak ; Summary. 
520 |a U radu se istražuje koliko su čimbenici koji su obično temelj donošenja odluke birača utjecali u slučaju izbora za gradonačelnika grada Zagreba 2017. Spoznaje se da prekratka i nevješto vođena izborna kampanja nije mogla promijeniti već prije formirane preferencije birača, a i uzrok je slabe prepoznatljivosti programa većine kandidata. Preferencije birača formiraju se na temelju osobina kandidata, a rezultat izbora ukazuje da je većini građana iskustvo upravljanja, odnosno dosadašnji rezultati kandidata, bilo znatno važnije od stranačke opredijeljenosti. 
520 |a The paper explores the extent to which factors considered to be the basis for the decision-making of the voters have influenced the election of the mayor of Zagreb 2017. Too short and poorly managed election campaign was not able to change before it formed voter’s preference, and is responsible for weak recognition of the program of most candidates. Voters ‘preferences are formed on the basis of the candidate’s characteristics. Result of the election suggests that for the majority of the citizens’ management experience of the candidates was far more important than party engagement. 
653 0 |a Izbori  |a Izborni programi  |a Izborna kampanja  |a Ponašanje birača  |a Izbor za gradonačelnika grada Zagreba 2017. 
700 1 |a Mušura, Andrijana  |4 aut 
773 0 |t Nova prisutnost (Online)  |x 1848-8676  |g 16 (2018), 1 ; str. 133-154  |w nsk.(HR-ZaNSK)000836491 
981 |b Be2018  |b B01/18 
998 |b tino1907 
856 4 0 |u https://doi.org/10.31192/np.16.1.9 
856 4 1 |y Digitalna.nsk.hr 
856 4 0 |u https://hrcak.srce.hr/196235  |y Hrčak