Experiential imagining in ethical education as part of a synthesis of cognitive theory of emotion and Gestalt pedagogy

Ovaj rad bavi se presjekom umjetnosti, imaginacije, emocija i etičkog obrazovanja iz perspektive inovativne sinteze kognitivne teorije emocija i Gestalt pedagogije. Jedan od elemenata ove sinteze kognitivna je teorija emocija kakvu podržava Martha Nussbaum. Emocije se shvaćaju kao procjene koje se o...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001046177
Matična publikacija: Metodički ogledi (Online)
25 (2018), 2 ; str. 49-65
Glavni autor: Centa, Mateja (Author)
Vrsta građe: e-članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.21464/mo.25.2.3
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.21464/mo.25.2.3
Hrčak