Experiential imagining in ethical education as part of a synthesis of cognitive theory of emotion and Gestalt pedagogy
Ovaj rad bavi se presjekom umjetnosti, imaginacije, emocija i etičkog obrazovanja iz perspektive inovativne sinteze kognitivne teorije emocija i Gestalt pedagogije. Jedan od elemenata ove sinteze kognitivna je teorija emocija kakvu podržava Martha Nussbaum. Emocije se shvaćaju kao procjene koje se o...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001046177 |
---|---|
Matična publikacija: |
Metodički ogledi (Online) 25 (2018), 2 ; str. 49-65 |
Glavni autor: | Centa, Mateja (Author) |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | eng |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.21464/mo.25.2.3 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.21464/mo.25.2.3Hrčak