Uključivanje djece s teškoćama u razvoju u ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja iz perspektive odgojitelja
For children with developmental disabilities, inclusion in mainstream kindergartens is considered the most appropriate type of education. To achieve this goal, certain preconditions of education quality must be fulfilled, such as process and structural aspects of early education quality. Staff attit...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001055697 |
---|---|
Matična publikacija: |
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (Online) 55 (2019), 2 ; str. 40-52 |
Glavni autori: | Tomić, Anamaria (Author), Ivšac, Jasmina, Šimleša, Sanja |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.31299/hrri.55.2.4 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.31299/hrri.55.2.4Hrčak