Uključivanje djece s teškoćama u razvoju u ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja iz perspektive odgojitelja

For children with developmental disabilities, inclusion in mainstream kindergartens is considered the most appropriate type of education. To achieve this goal, certain preconditions of education quality must be fulfilled, such as process and structural aspects of early education quality. Staff attit...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001055697
Matična publikacija: Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (Online)
55 (2019), 2 ; str. 40-52
Glavni autori: Tomić, Anamaria (Author), Ivšac, Jasmina, Šimleša, Sanja
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.31299/hrri.55.2.4
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.31299/hrri.55.2.4
Hrčak