Zastupljenost neformalnog i informalnog učenja u profesionalnom razvoju učitelja
Temeljni koncept na kojem počiva učiteljev profesionalni razvoj je profesionalno učenje kao cjeloživotan, otvoren, dinamičan i trajan proces različitih oblika formalnog, neformalnog i informalnog učenja. Istraživanja su dugo vremena bila usmjerena na područje formalnog obrazovanja, odnosno instituci...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001055738 |
---|---|
Matična publikacija: |
Nova prisutnost (Online) 17 (2019), 2 ; str. 309-322 |
Glavni autori: | Skupnjak, Draženka (Author), Tot, Daria |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.31192/np.17.2.5 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.31192/np.17.2.5Hrčak