Prihvaćenost samoposlužnih blagajni prilikom kupovine robe široke potrošnje među mladim potrošačima u Hrvatskoj
Razvoj informacijskih i komunikacijskih tehnologija uzrokuje velike promjene na maloprodajnom tržištu. Kako bi išli u korak sa konkurencijom, maloprodavači su prisiljeni uvoditi inovacije, kako u asortiman tako i u način posluživanja, dostavu i naplatu kupovine. Tu se javlja prostor, a i potreba za...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001060213 |
---|---|
Matična publikacija: |
Ekonomski pregled (Online) 70 (2019), 2 ; str. 301-339 |
Glavni autori: | Matić, Kristina, ekonomistica (Author), Petljak, Kristina, Štulec, Ivana |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.32910/ep.70.2.7 Ekonomski pregled (Online) Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.32910/ep.70.2.7Ekonomski pregled (Online)
Hrčak