Usvojenost zelenog marketinga među mladim potrošačima u Hrvatskoj

Posljednjih godina globalne promjene koje se događaju u okolini i u društvu dovode do sve veće svijesti pojedinaca o potrebi očuvanja okoliša, a time i očuvanja vlastite kvalitete života. Povećanjem ekološke svijesti dolazi do stvaranja novog segmenta potrošača, tzv. zelenih potrošača, koji se zalaž...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001061321
Matična publikacija: Zbornik Veleučilišta u Rijeci (Online)
7 (2019), 1 ; str. 223-238
Glavni autori: Širola, Davor (Author), Rosandić, Anabela
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.31784/zvr.7.1.16
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.31784/zvr.7.1.16
Hrčak