|
|
|
|
LEADER |
01104naa a2200313 i 4500 |
001 |
NSK01001063341 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20200526115305.0 |
007 |
ta |
008 |
200519s2017 ci a | |0|| ||eng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001063341
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b hrv
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 373
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 51
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Salihu, Linda
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Dynamic potential of feedback in self-regulated learning and motivation of children with mathematical learning difficulties /
|c Linda Salihu, Mikko Aro, Pekka Räsänen.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: 92 jed.
|
504 |
|
|
|a Sažetak.
|
653 |
|
0 |
|a Teškoće u učenju
|a Matematika
|a Motivacija
|a Učenici
|a Povratne informacije
|
700 |
1 |
|
|a Aro, Mikko
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Räsänen, Pekka
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|t Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja
|x 1331-3010
|g 53 (2017), 2 ; str. 111-129
|w nsk.(HR-ZaNSK)000199451
|
981 |
|
|
|b B12/17
|
998 |
|
|
|b gtao2005
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/191752
|y Elektronička verzija članka
|