Why do sparkles make a sound in English?

Due to their features of multi-modal presentation and their abundance in terms of availability and diversity, the media have been assumed to have a distinct effect on second language acquisition (SLA). Although their beneficial effect on overall SLA has been found in various studies, very few of the...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001069084/Details
Matična publikacija: Jezikoslovlje (Online)
20 (2019), 3 ; str. 447-473
Glavni autori: Hendrih, Mateja (Author), Letica Krevelj, Stela
Vrsta građe: e-članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.29162/jez.2019.16
Hrčak
LEADER 04386naa a22003734i 4500
001 NSK01001069084
003 HR-ZaNSK
005 20200716145119.0
006 m d
007 cr||||||||||||
008 200710s2019 ci |o |0|| ||eng
024 7 |2 doi  |a 10.29162/jez.2019.16 
035 |a (HR-ZaNSK)001069084 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 81  |2 2011 
080 1 |a 811.111  |2 2011 
100 1 |a Hendrih, Mateja  |4 aut 
245 1 0 |a Why do sparkles make a sound in English?  |h [Elektronička građa] :  |b the impact of media exposure on child L2 vocabulary acquisition /  |c Mateja Hendrih, Stela Letica Krevelj. 
500 |a Bilješke uz tekst. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: str. 470-472. 
504 |a Summary ; Sažetak. 
520 |a Due to their features of multi-modal presentation and their abundance in terms of availability and diversity, the media have been assumed to have a distinct effect on second language acquisition (SLA). Although their beneficial effect on overall SLA has been found in various studies, very few of them examined the characteristics of different types of media in relation to how they may influence second language (L2) vocabulary acquisition at an early age. We present a case study of a 9-year-old Croatian girl who had achieved high competence in the English language primarily through exposure to television (TV) content in English. We examined her production for the evidence that some features of television as a medium might have influenced the development of her vocabulary and the way she experienced and used the L2. The production data was collected in a series of unstructured conversations in the informal atmosphere of the participant’s home. Additional data on the participant’s language learning background were collected in interviews with the participant and her parents. The results suggest that exposure to TV as a medium, which provides opportunities for repeated exposure to rich input, contextualized language, and a combination of visual and aural stimuli, may have an important influence on L2 vocabulary acquisition. However, it has to be emphasized that the influence was evidenced in the production of a highly motivated language learner in an environment that was truly supportive of her language development. 
520 |a Medijima se, zbog njihovih značajki poput mogućnosti višemodalnog prikaza te široke dostupnosti i raznolikosti, često pripisuje poseban utjecaj na ovladavanje stranim jezikom. Iako su razna istraživanja utvrdila dobrobiti izloženosti medijima na drugom jeziku, malo je istraživanja koja ispituju obilježja raznih vrsta medija i njihova utjecaja na usvajanje vokabulara. Ovaj rad prikaz je studije slučaja devetogodišnje djevojčice iz Hrvatske koja je postigla visoku razinu jezičnog umijeća u engleskom jeziku prvenstveno putem izloženosti televizijskim sadržajima na tom jeziku. Analizirali smo njezinu jezičnu produkciju da bismo utvrdili jesu li pojedine značajke televizije kao medija možebitno utjecale na razvoj njezina vokabulara te na način na koji doživljava i koristi drugi jezik. Podaci o jezičnoj produkciji sudionice prikupljani su u njezinu domu, tijekom niza nestrukturiranih razgovora u neformalnoj atmosferi. Podaci o učenju jezika i jezičnom okruženju prikupljeni su putem intervjua sa sudionicom i njezinim roditelji-ma. Rezultati ukazuju da izloženost televiziji, kao mediju koji pruža priliku za opeto-vanu izloženost bogatom jezičnom unosu, kontekstualiziranom jeziku i kombinaciji vi-zualnih i zvučnih podražaja, može imati značajan utjecaj na ovladavanje vokabularom drugog jezika. Pritom treba naglasiti da je utjecaj uočen u jezičnoj produkciji visokomo-tivirane učenice engleskoga jezika u okruženju koje istinski podržava njezin jezični razvoj. 
653 0 |a Strani jezici  |a Učenje stranog jezika  |a Engleski jezici  |a Mediji  |a Televizija  |a Izvanškolske aktivnosti 
700 1 |a Letica Krevelj, Stela  |4 aut 
773 0 |t Jezikoslovlje (Online)  |x 1848-9001  |g 20 (2019), 3 ; str. 447-473  |w nsk.(HR-ZaNSK)000838355 
981 |b Be2019  |b B04/19 
998 |b tino2007 
856 4 0 |u https://doi.org/10.29162/jez.2019.16 
856 4 0 |u https://hrcak.srce.hr/231457  |y Hrčak 
856 4 1 |y Digitalna.nsk.hr