Prilog razumijevanju pedagoginje
Ovaj tekst, kao nastavak našega promišljanja o dispozicijama za pedagogično djelovanje, kritička je refleksija vlastite profesionalne svakodnevice u kojoj detektiramo brojne dileme vezane za svrhu pedagoške profesije. Točke prijepora, poput – biti neutralna ili angažirana, graditi distanciran ili pr...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001075686 |
---|---|
Matična publikacija: |
Metodički ogledi (Online) 26 (2019), 2 ; str. 105-127 |
Glavni autori: | Bartulović, Marija, pedagoginja (Author), Kušević, Barbara, Širanović, Ana |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.21464/mo.26.2.8 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.21464/mo.26.2.8Hrčak