Primjena aktivnog učenja temeljenog na aktivnostima promatranja i bilježenja opažanja na primjeru mikroskopiranja papučice, Paramecium sp

Primjenom metoda aktivnog učenja izbjegava se prenošenje gotovih činjenica i zaključaka te se znanja stječu kroz rješavanje izazova i problema. Aktivno učenje često podrazumijeva samostalno istraživanje, uključujući aktivnosti promatranja, bilježenja opažanja i zaključivanja temeljem opaženog. Na ta...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001079289/Similar
Matična publikacija: Educatio biologiae
(2019), 5 ; str. 34-47
Glavni autori: Sertić Perić, Mirela (Author), Matić, Ana Marija, Kiš-Novak, Darinka, Vignjević, Goran, Labak, Irena
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.32633/eb.5.3
Hrčak

APA stil citiranja

Sertić Perić, M. (2019). Primjena aktivnog učenja temeljenog na aktivnostima promatranja i bilježenja opažanja na primjeru mikroskopiranja papučice, Paramecium sp: Primjena aktivnog učenja temeljenog na aktivnostima promatranja i bilježenja opažanja na primjeru mikroskopiranja papučice, Paramecium sp. [Elektronička građa]. Educatio biologiae.

Chicago stil citiranja

Sertić Perić, Mirela. "Primjena aktivnog učenja temeljenog na aktivnostima promatranja i bilježenja opažanja na primjeru mikroskopiranja papučice, Paramecium sp: Primjena aktivnog učenja temeljenog na aktivnostima promatranja i bilježenja opažanja na primjeru mikroskopiranja papučice, Paramecium sp. [Elektronička građa]." 2019.

MLA stil citiranja

Sertić Perić, Mirela. "Primjena aktivnog učenja temeljenog na aktivnostima promatranja i bilježenja opažanja na primjeru mikroskopiranja papučice, Paramecium sp: Primjena aktivnog učenja temeljenog na aktivnostima promatranja i bilježenja opažanja na primjeru mikroskopiranja papučice, Paramecium sp. [Elektronička građa]." 2019.