The effect of creative drama on the writing anxiety of pre-service classroom teachers

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001090158/Details
Matična publikacija: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak)
20 (2018), 3 ; str. 867-902
Glavni autor: Erdoğan, Tolga (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01203naa a2200301 i 4500
001 NSK01001090158
003 HR-ZaNSK
005 20210210173106.0
007 ta
008 210210s2018 ci d | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001090158 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 1 |a eng  |a hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 37  |2 2011 
080 1 |a 159.9  |2 2011 
100 1 |a Erdoğan, Tolga  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
245 1 4 |a The effect of creative drama on the writing anxiety of pre-service classroom teachers =  |b Učinak kreativne drame na strah od pisanja budućih nastavnika /  |c Tolga Erdoğan. 
246 3 1 |a Učinak kreativne drame na strah od pisanja budućih nastavnika 
300 |b Graf. prikazi. 
504 |a Bibliografija i elektronički izvori: str. 882-888. 
546 |a Tekst na hrv. jeziku: str. 889-902. 
653 0 |a Budući nastavnici  |a Pisanje  |a Strah od pisanja  |a Kreativna drama  |a Metoda kreativne drame 
773 0 |t Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak)  |x 1848-5189  |g 20 (2018), 3 ; str. 867-902  |w nsk.(HR-ZaNSK)000797834 
981 |b B08/18 
998 |b sapo2102 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/207410  |y Elektronička verzija članka