Applying the Moodle system in teaching contemporary art

The development of modern technologies, applying pedagogical principles, has enabled a new educational paradigm of e-learning, which rep-resents quality support to teachers in the transfer of knowledge. This paper presents the possibilities of applying an e-learning system in teaching visual arts, p...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001094894/Details
Matična publikacija: Informatologia (Online)
53 (2020), 3/4 ; str. 202-212
Glavni autori: Tomaš, Suzana (Author), Tomasović, Julija, Kuščević, Dubravka
Vrsta građe: e-članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.32914/i.53.3-4.7
Hrčak
LEADER 04306naa a22004094i 4500
001 NSK01001094894
003 HR-ZaNSK
005 20210407130033.0
006 m d
007 cr||||||||||||
008 210319s2021 ci ad |o |0|| ||eng
024 7 |2 doi  |a 10.32914/i.53.3-4.7 
035 |a (HR-ZaNSK)001094894 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 37  |2 2011 
080 1 |a 004  |2 2011 
100 1 |a Tomaš, Suzana  |4 aut 
245 1 0 |a Applying the Moodle system in teaching contemporary art  |h [Elektronička građa] =  |b Primjena sustava Moodle u poučavanju suvremene umjetnosti /  |c Suzana Tomaš, Julija Tomasović, Dubravka Kuščević. 
246 3 1 |a Primjena sustava Moodle u poučavanju suvremene umjetnosti 
300 |b Ilustr. ; graf. prikazi. 
504 |a Bibliografske bilješke na kraju teksta. 
504 |a Abstract ; Sažetak. 
520 |a The development of modern technologies, applying pedagogical principles, has enabled a new educational paradigm of e-learning, which rep-resents quality support to teachers in the transfer of knowledge. This paper presents the possibilities of applying an e-learning system in teaching visual arts, precisely in teaching contemporary art. Well-designed and applied teaching content in an e-learning system enables various scenarios of learning, teaching, and testing the knowledge of contemporary art. Contemporary art thus becomes a communication within which the observer becomes an interpreter of the different levels of meaning of an artwork. This re-search, designed as an educational experiment, involved 57 students from two primary schools in Split-Dalmatia County. We found differences in the knowledge and preferences of fourth graders regarding contemporary art with respect to teaching methods. The results show increasing student preferences for contemporary art in a group using the Moodle system and in a group of students creating inspired by contemporary art-works. Students expressed satisfaction with learning about contemporary art using Moodle. The difference between the results of the initial and final testing of knowledge showed statistical significance in the groups that had art lessons. Moodle provides opportunities to learn a variety of content, including contemporary art in primary school. 
520 |a Razvoj suvremenih tehnologija uz primjenu pedagogijskih načela omogućio je novu obrazovnu paradigmu e-učenja što predstavlja kvalitetnu podršku učiteljima u prijenosu znanja. U ovom radu prikazane su mogućnosti primjene sustava e-učenja u nastavi likovne kulture u poučavanju suvremene umjetnosti. Dobro oblikovan i primijenjeni nastavni sadržaj u sustavu e-učenja omogućava različite scenarije učenja, poučavanja i testiranja znanja suvremene umjetnosti. Suvremena umjetnost postaje komunikacija unutar koje promatrač postaje interpretator različitih razina značenja koje posjeduje umjetničko djelo. U istraživanju koje je predstavljalo obrazovni eksperiment sudjelovalo je 57 učenika iz dvije osnovne škole u Splitsko-dalmatinskoj županiji. Utvrdili smo postojanje razlika u znanju i preferencijama učenika četvrtog razreda osnovne škole prema suvremenoj umjetnosti s obzirom na način podučavanja. Rezultati pokazuju da učeničke preferencije suvremene umjetnosti rastu u skupini koja je poučavana preko sustava Moodle i skupini učenika koja je stvarala na tragu suvremene umjetnosti. Učenici su iskazali zadovoljstvo učenjem suvremene umjetnosti na Moodle. Razlika rezultata početnog i završnog testiranja znanja pokazala je statističku značajnost u skupinama koje su se likovno educirale. Moodle pruža mogućnosti učenja različitog sadržaja, između ostalog i suvremene umjetnosti u osnovnoj školi. 
653 |a Moodle 
653 0 |a Tehnologija u nastavi  |a Suvremena umjetnost  |a Studenti  |a Učenje 
700 1 |a Tomasović, Julija  |4 aut 
700 1 |a Kuščević, Dubravka  |4 aut 
773 0 |t Informatologia (Online)  |x 1848-7793  |g 53 (2020), 3/4 ; str. 202-212  |w nsk.(HR-ZaNSK)000829825 
981 |b Be2021  |b B01/21 
998 |b tino2104 
856 4 0 |u https://doi.org/10.32914/i.53.3-4.7 
856 4 0 |u https://hrcak.srce.hr/249533  |y Hrčak 
856 4 1 |y Digitalna.nsk.hr