Uloga samoregulacije u predškolskoj dobi u dobrobiti, stresu i školskom uspjehu srednjoškolaca

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001106582/Similar
Ostali autori: Brebrić, Zdenka (Dissertant), Rijavec, Majda (Thesis advisor)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb, 2021.
Predmet:

APA stil citiranja

Brebrić, Z., & Rijavec, M. (2021). Uloga samoregulacije u predškolskoj dobi u dobrobiti, stresu i školskom uspjehu srednjoškolaca: Uloga samoregulacije u predškolskoj dobi u dobrobiti, stresu i školskom uspjehu srednjoškolaca : doktorski rad = The role of preschoolers' self-regulation on subsequent well-being, stressa and academic achievemnt of high school students : doctoral thesis. Zagreb.

Chicago stil citiranja

Brebrić, Zdenka, and Majda Rijavec. Uloga samoregulacije u predškolskoj dobi u dobrobiti, stresu i školskom uspjehu srednjoškolaca: Uloga samoregulacije u predškolskoj dobi u dobrobiti, stresu i školskom uspjehu srednjoškolaca : doktorski rad = The role of preschoolers' self-regulation on subsequent well-being, stressa and academic achievemnt of high school students : doctoral thesis. Zagreb, 2021.

MLA stil citiranja

Brebrić, Zdenka, and Majda Rijavec. Uloga samoregulacije u predškolskoj dobi u dobrobiti, stresu i školskom uspjehu srednjoškolaca: Uloga samoregulacije u predškolskoj dobi u dobrobiti, stresu i školskom uspjehu srednjoškolaca : doktorski rad = The role of preschoolers' self-regulation on subsequent well-being, stressa and academic achievemnt of high school students : doctoral thesis. Zagreb, 2021.