Povijesni diskurs stručnog usavršavanja i trajne izobrazbe nastavnika
Usporednom analizom odabranih povijesnih i suvremenih pedagoških dokumenata stručno usavršavanje se prepoznaje kao trajna i neodvojiva komponenta nastavničke profesije. Trajno usavršavanje odgojnoobrazovnih djelatnika nepravedno se pripisuje tek vremenu paradigme cjeloživotnog obrazovanja. Pedagoški...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001108768 |
---|---|
Matična publikacija: |
Metodički ogledi (Online) 27 (2020), 1 ; str. 81-101 |
Glavni autor: | Lukaš, Mirko (Author) |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.21464/mo.27.1.9 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.21464/mo.27.1.9Hrčak