Factors influencing purchase intention on mobile shopping web site in China and South Korea

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001115226/Details
Matična publikacija: Tehnički vjesnik (Strojarski fakultet)
26 (2019), 2 ; str. 495-502
Glavni autori: Wen, Xuan (Author), Li, Yiran, Yin, Cong
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01077naa a2200301 i 4500
001 NSK01001115226
003 HR-ZaNSK
005 20211015100623.0
007 ta
008 211015s2019 ci | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001115226 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 33  |2 2011 
080 1 |a 51  |2 2011 
100 1 |a Wen, Xuan  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
245 1 0 |a Factors influencing purchase intention on mobile shopping web site in China and South Korea :  |b an empirical study /  |c Xuan Wen, Yiran Li, Cong Yin. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 45 jed. 
653 0 |a Mobilna kupovina  |a Namjera kupovine  |a Regresijska analiza  |a Logistička regresija 
653 5 |a Kina  |a Južna Koreja 
700 1 |a Li, Yiran  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
700 1 |a Yin, Cong  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
773 0 |t Tehnički vjesnik (Strojarski fakultet)  |x 1330-3651  |g 26 (2019), 2 ; str. 495-502  |w nsk.(HR-ZaNSK)000084915 
981 |b B07/19 
998 |b rpeo2110 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/219542  |y Elektronička verzija članka