|
|
|
|
LEADER |
01233naa a2200313 i 4500 |
001 |
NSK01001116376 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20211025112707.0 |
007 |
ta |
008 |
211025s2019 ci a | |0|| ||hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001116376
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 159.9
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Diković, Marina
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Vrijednosti obrazovanja i nastavnički identitet iz učeničke, roditeljske i nastavničke perspektive /
|c Marina Diković, Marlena Plavšić.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
504 |
|
|
|a Bibliografska bilješka uz tekst ; bibliografija: str. 28-30.
|
504 |
|
|
|a Summary.
|
653 |
|
0 |
|a Nastavnička profesija
|a Korthagenov model
|a Nastavnici
|a Roditelji
|a Učenici
|a Obrazovanje
|
700 |
1 |
|
|a Plavšić, Marlena
|4 aut
|
776 |
0 |
|
|a Diković, Marina
|t Vrijednosti obrazovanja i nastavnički identitet iz učeničke, roditeljske i nastavničke perspektive
|w nsk.(HR-ZaNSK)001075698
|
773 |
0 |
|
|t Metodički ogledi
|x 0353-765X
|g 26 (2019), 1(49) ; str. 7-31
|w nsk.(HR-ZaNSK)000032750
|
981 |
|
|
|b B07/19
|
998 |
|
|
|b boko2110
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/220875
|y Elektronička verzija članka
|