Vrijednosti obrazovanja i nastavnički identitet iz učeničke, roditeljske i nastavničke perspektive

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001116376/Details
Matična publikacija: Metodički ogledi
26 (2019), 1(49) ; str. 7-31
Glavni autori: Diković, Marina (Author), Plavšić, Marlena
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01233naa a2200313 i 4500
001 NSK01001116376
003 HR-ZaNSK
005 20211025112707.0
007 ta
008 211025s2019 ci a | |0|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)001116376 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 37  |2 2011 
080 1 |a 159.9  |2 2011 
100 1 |a Diković, Marina  |4 aut 
245 1 0 |a Vrijednosti obrazovanja i nastavnički identitet iz učeničke, roditeljske i nastavničke perspektive /  |c Marina Diković, Marlena Plavšić. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografska bilješka uz tekst ; bibliografija: str. 28-30. 
504 |a Summary. 
653 0 |a Nastavnička profesija  |a Korthagenov model  |a Nastavnici  |a Roditelji  |a Učenici  |a Obrazovanje 
700 1 |a Plavšić, Marlena  |4 aut 
776 0 |a Diković, Marina  |t Vrijednosti obrazovanja i nastavnički identitet iz učeničke, roditeljske i nastavničke perspektive  |w nsk.(HR-ZaNSK)001075698 
773 0 |t Metodički ogledi  |x 0353-765X  |g 26 (2019), 1(49) ; str. 7-31  |w nsk.(HR-ZaNSK)000032750 
981 |b B07/19 
998 |b boko2110 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/220875  |y Elektronička verzija članka