Can political rhetoric ever be "too persuasive"?

Can the use of linguistic devices to achieve persuasion, such as metaphor, irony and hyperbole, ever be “too persuasive”, i.e., overshoot its rhetorical aim? More specifically, can the combination of such devices be “too much of a good thing” in that it commits speakers (and approving hearers) to ac...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001122334
Matična publikacija: Jezikoslovlje (Online)
21 (2020), 3 ; str. 285-303
Glavni autor: Musolff, Andreas (Author)
Vrsta građe: e-članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.29162/jez.2020.9
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.29162/jez.2020.9
Hrčak