Gifted student in a polish school in the perception of teachers, parents and the child
This paper presents research into the social, emotional, and academic functioning of gifted students in the classroom. An outline is provided of the theoretical foundations of the problem, starting with its definition and presentation of giftedness models. It then discusses the functioning of gifted...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001128791 |
---|---|
Matična publikacija: |
Školski vjesnik (Online) 69 (2020), 2 ; str. 441-460 |
Glavni autor: | Suświłło, Małgorzata (Author) |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | eng |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.38003/sv.69.2.4 Školski vjesnik (Online) Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.38003/sv.69.2.4Školski vjesnik (Online)
Hrčak