Gifted student in a polish school in the perception of teachers, parents and the child

This paper presents research into the social, emotional, and academic functioning of gifted students in the classroom. An outline is provided of the theoretical foundations of the problem, starting with its definition and presentation of giftedness models. It then discusses the functioning of gifted...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001128791
Matična publikacija: Školski vjesnik (Online)
69 (2020), 2 ; str. 441-460
Glavni autor: Suświłło, Małgorzata (Author)
Vrsta građe: e-članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.38003/sv.69.2.4
Školski vjesnik (Online)
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.38003/sv.69.2.4
Školski vjesnik (Online)
Hrčak