Istraživanje prakse hrvatskih poduzeća u razvoju i upravljanju markom poslovne usluge

Rad izučava temu razvoja i upravljanja markama poslovnih usluga. Nakon pregleda teorijskog dijela, u radu se predstavljaju rezultati primarnog istraživanja. Cilj je istraživanja utvrditi na koji način hrvatska poduzeća razvijaju svoju marku usluga, kako njome upravljaju, kako prenose informacije o n...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001137724/Details
Matična publikacija: Ekonomski pregled (Online)
72 (2021), 4 ; str. 571-597
Glavni autori: Sinčić Ćorić, Dubravka (Author), Babić, Lucija, ekonomistkinja
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.32910/ep.72.4.4
Ekonomski pregled (Online)
Hrčak
LEADER 03677naa a22003734i 4500
001 NSK01001137724
003 HR-ZaNSK
005 20220707102009.0
006 m d
007 cr||||||||||||
008 220511s2021 ci d |o |0|| ||hrv
024 7 |2 doi  |a 10.32910/ep.72.4.4 
035 |a (HR-ZaNSK)001137724 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 658  |2 2011 
100 1 |a Sinčić Ćorić, Dubravka  |4 aut 
245 1 0 |a Istraživanje prakse hrvatskih poduzeća u razvoju i upravljanju markom poslovne usluge  |h [Elektronička građa] /  |c Dubravka Sinčić Ćorić, Lucija Babić. 
300 |b Graf. prikazi. 
504 |a Bibliografija: 38 jed. 
504 |a Sažetak ; Summary. 
520 |a Rad izučava temu razvoja i upravljanja markama poslovnih usluga. Nakon pregleda teorijskog dijela, u radu se predstavljaju rezultati primarnog istraživanja. Cilj je istraživanja utvrditi na koji način hrvatska poduzeća razvijaju svoju marku usluga, kako njome upravljaju, kako prenose informacije o njoj  i na koji je način vrednuju. Provedeno je jednokratno kros-sekcijsko istraživanje na prigodnom uzorku poduzeća koja pružaju različite poslovne usluge. Rezultati pokazuju kako se analizirana poduzeća prema marki svoje usluge odnose kao prema vrijednoj nematerijalnoj imovini, primjenjuju holistički pristup izgradnje marke te najčešće primjenjuju strategiju korporativne marke. Neodvojivost usluge od zaposlenika rezultira time da su hrvatska poduzeća više usmjerena na interno nego na eksterno komuniciranje. S obzirom na to da je istraživanje razvoja i upravljanja markama usluga na poslovnim tržištima manje istraženo u odnosu na tržište krajnje potrošnje, rad pridonosi novim spoznajama u ovom području. Osim toga, zaključci temeljeni na istraživanju predstavljaju vrijednu spoznaju za poduzeća koja žele aktivno upravljati svojom markom poslovne usluge. 
520 |a This paper analyses the development and management of business service brands. After the theoretical part, the results of the primary research are presented. The aim of the research is to find out how enterprises in Croatia develop and manage their business service brands and how they communicate and evaluate them. An ad hoc cross-sectional research was conducted on a convenient sample of enterprises providing different business services. The results show that the analysed enterprises treat their service brands as a valuable intangible asset, that they apply a holistic approach in brand building, and mostly use the corporate brand strategy. The inseparability of the service from employees results in the fact that Croatian enterprises are more focused on internal than on external communication. Since the area of development and management of business services brands is less investigated in literature than consumer services brands, the paper contributes to the body of knowledge of business services brands in. general. Moreover, the conclusions grounded in research results represent a valuable input for enterprises aiming to actively manage their business service brand. 
653 0 |a Poduzeća  |a Tržište  |a Poslovne usluge  |a Marka  |a Brend 
700 1 |a Babić, Lucija,  |c ekonomistkinja  |4 aut 
773 0 |t Ekonomski pregled (Online)  |x 1848-9494  |g 72 (2021), 4 ; str. 571-597  |w nsk.(HR-ZaNSK)000534041 
981 |b Be2021  |b B02/21 
998 |b dalo2207 
856 4 0 |u https://doi.org/10.32910/ep.72.4.4 
856 4 0 |u http://www.hde.hr/sadrzaj.aspx?Podrucje=1766  |y Ekonomski pregled (Online) 
856 4 1 |y Digitalna.nsk.hr 
856 4 0 |u https://hrcak.srce.hr/260570  |y Hrčak