|
|
|
|
LEADER |
01160naa a2200289 i 4500 |
001 |
NSK01001162403 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20230207115401.0 |
007 |
ta |
008 |
230207s2020 ci | |0|| ||eng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001162403
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b hrv
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Pangrčić, Polonca
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Action research as a method of improvement of school practice while educating gifted students /
|c Polonca Pangrčič, Maruška Željeznov Seničar, Mojca Kukanja Gabrijelčič.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: str. 52-53.
|
504 |
|
|
|a Sažetak.
|
653 |
|
0 |
|a Osnovna škola
|a Daroviti učenici
|a Individualizirani pristup
|a Individualizacija učenja
|a Odgojno-obrazovni plan
|a Akcijsko istraživanje
|
700 |
1 |
|
|a Željeznov Seničar, Maruška
|4 aut
|9 HR-ZaNSK
|
700 |
1 |
|
|a Kukanja Gabrijelčič, Mojca
|4 aut
|9 HR-ZaNSK
|
773 |
0 |
|
|t Odgojno-obrazovne teme (Tisak)
|x 2623-7911
|g 3 (2020), 6 ; str. 31-53
|w nsk.(HR-ZaNSK)001008716
|
981 |
|
|
|b B09/20
|
998 |
|
|
|b migo2302
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/249128
|y Elektronička verzija članka
|