Action research as a method of improvement of school practice while educating gifted students

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001162403/Details
Matična publikacija: Odgojno-obrazovne teme (Tisak)
3 (2020), 6 ; str. 31-53
Glavni autori: Pangrčić, Polonca (Author), Željeznov Seničar, Maruška, Kukanja Gabrijelčič, Mojca
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01160naa a2200289 i 4500
001 NSK01001162403
003 HR-ZaNSK
005 20230207115401.0
007 ta
008 230207s2020 ci | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001162403 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 37  |2 2011 
100 1 |a Pangrčić, Polonca  |4 aut 
245 1 0 |a Action research as a method of improvement of school practice while educating gifted students /  |c Polonca Pangrčič, Maruška Željeznov Seničar, Mojca Kukanja Gabrijelčič. 
504 |a Bibliografija: str. 52-53. 
504 |a Sažetak. 
653 0 |a Osnovna škola  |a Daroviti učenici  |a Individualizirani pristup  |a Individualizacija učenja  |a Odgojno-obrazovni plan  |a Akcijsko istraživanje 
700 1 |a Željeznov Seničar, Maruška  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
700 1 |a Kukanja Gabrijelčič, Mojca  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
773 0 |t Odgojno-obrazovne teme (Tisak)  |x 2623-7911  |g 3 (2020), 6 ; str. 31-53  |w nsk.(HR-ZaNSK)001008716 
981 |b B09/20 
998 |b migo2302 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/249128  |y Elektronička verzija članka