Elektroenergetsko napajanje željezničkih kolodvora

Pouzdana opskrba željezničkih kolodvora električnom energijom je vrlo važan segment u ukupnoj potrošnji električne energije i od velike je važnosti što točnije predvidjeti potrebne energetske kapacitete zbog sigurnosti odvijanja željezničkog prometa. U radu je posebna pozornost posvećena potrošnji e...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:31493/Details
Glavni autor: Luketić, Silvana (-)
Ostali autori: Uglešić, Ivo (Thesis advisor)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
lat
Impresum: Zagreb : S. Luketić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2008.
LEADER 04228nam a2200229uu 4500
005 20190214151816.0
008 s2008 ci a |||||||||| ||hrv|d
035 |a HR-ZaFER 35913 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
041 |a hrv  |h lat 
080 |a 621.311:656.21  |h SNAGA I IZVORI. ELEKTRANE. SISTEMI IZVORA NAPAJANJA, OPREME I NJIHOV RASPORED ŠEME ELEKTRIFI  |j Proizvodnja i isporuka energije. Energane. Sustavi opskrbe električnom energijom, oprema, smještaj. Sheme elektrifikacije U ODNOSU NA Rad željezničkih kolosijeka, zgrada, kolodvora  |e 621.311  |9 2995 
100 1 |9 31556  |a Luketić, Silvana 
245 |a Elektroenergetsko napajanje željezničkih kolodvora :  |b magistarski rad /  |c Silvana Luketić ; [mentor Ivo Uglešić] 
260 |a Zagreb :  |b S. Luketić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva,  |c 2008. 
300 |a VI, 74 str. :  |b ilustr. ;  |c 30 cm +  |e CD 
504 |a Bibliografija str. 73 
520 |a Pouzdana opskrba željezničkih kolodvora električnom energijom je vrlo važan segment u ukupnoj potrošnji električne energije i od velike je važnosti što točnije predvidjeti potrebne energetske kapacitete zbog sigurnosti odvijanja željezničkog prometa. U radu je posebna pozornost posvećena potrošnji električne energije za vanjsku rasvjetu kolodvorskih prostora. Prikazana su sva rješenja vanjske rasvjete kolodvorskih prostora na hrvatskim željeznicama, uzimajući u obzir inovativne tehnologije, dizajn i kvalitetu rasvjete sa priključkom na niskonaponsku elektroenergetsku mrežu. Na željezničkim kolodvorskim prostorima se postavljaju visoki zahtjevi u pogledu nivoa rasvijetljenosti, kontrole bliještanja i uzvrata boje rasvjetnih tijela. Peroni, skretnička područja i kolosijeci moraju se rasvjetljavati da se u potpunosti izbjegne pojava bliještanja za manevarsko željezničko osoblje i strojovođe vlakova. Poseban naglasak je dan novim tehničkim rješenjima i prednostima vanjske rasvjete na portalima kontaktne mreže : – Reflektorska rasvjeta na portalima kontaktne mreže – Kandelaberska rasvjeta na nogama portala kontaktne mreže u kombinaciji sa rasvjetnim stupovima između portala. – Fluorescentna rasvjeta u nizu na kontaktnom vodu u beznaponskom stanju. KLJUČNE RIJEČI Napajanje električnom energijom, potrošnja električne energije, željeznički promet, svjetlosni tok, rasvijetljenost, jakost svijetlosti, luminancija, vanjska rasvjeta, nivo rasvijetljenosti, kontrola bliještanja, uzvrat boje, peroni, skretnička područja, kolosijeci, vanjska reflektorska rasvjeta, kandelaberska rasvjeta rasvjetni stupovi, portali kontaktne mreže.  
520 |a Reliable electric power supply of railway stations is a very important segment in overall energy consumption; it is also of great importance to predict as accurately as possible the required energy capacities for safety in railway traffic. Special attention has been given to the topic of power consumption for exterior lighting of railway stations. An overview of the present railway stations exterior lighting has been provided considering innovative technology, superior design and reliable lighting bodies quality and the conection to low voltage distribution network. In railwav marshalling yards there are high standard requirements referring to lighting levels, glare control and colour rending. Platforms, shunting areas and tracks have to be illuminated in such a way to completely avoid the glare which would disturb shunting personnel and train drivers. What has been highlighted are the new technical solutions and advantages of exterior reflector lighting on overhead contact line portals and candelabra lighting on bases of overhead contact line portals, combined with lighting towers between portals and fluorescent lighting aligned on an idle contact line. KEY WORDS Electric power supply, energy consumption, railway traffic, luminous flux, illuminance, luminous intensity, brightness, exterior lighting, lighting level, glare control, colour rending, platforms, shunting areas, tracks, exterior reflektor lighting, candelabra lighting, overhead contact line portals.  
700 |4 ths  |9 9924  |a Uglešić, Ivo 
942 |c M  |2 udc 
990 |a 32616 
999 |c 31493  |d 31493