Proceduralno generiranje zvučnih efekata u računalnim igrama
U začecima industrije računalnih igara zvuk je nastajao sintetički, generiranjem odabranog valnog oblika. Razvojem računala grafika i sam doživljaj u igrama postajali su sve realističniji. Umjesto razvoja u sintezi zvuka počeli su se koristiti nasnimljeni zvučni efekti. Sinteza zvučnih efekata danas...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:44928/Similar |
|---|---|
| Glavni autor: | Rendulić, Ivor (-) |
| Ostali autori: | Petrinović, Davor (Thesis advisor) |
| Vrsta građe: | Drugo |
| Impresum: |
Zagreb,
I. Rendulić,
2014.
|
APA stil citiranja
Rendulić, I., & Petrinović, D. (2014). Proceduralno generiranje zvučnih efekata u računalnim igrama: Proceduralno generiranje zvučnih efekata u računalnim igrama : diplomski rad. Zagreb: I. Rendulić.
Chicago stil citiranjaRendulić, Ivor, and Davor Petrinović. Proceduralno generiranje zvučnih efekata u računalnim igrama: Proceduralno generiranje zvučnih efekata u računalnim igrama : diplomski rad. Zagreb: I. Rendulić, 2014.
MLA stil citiranjaRendulić, Ivor, and Davor Petrinović. Proceduralno generiranje zvučnih efekata u računalnim igrama: Proceduralno generiranje zvučnih efekata u računalnim igrama : diplomski rad. Zagreb: I. Rendulić, 2014.