Proceduralno generiranje zvučnih efekata u računalnim igrama

U začecima industrije računalnih igara zvuk je nastajao sintetički, generiranjem odabranog valnog oblika. Razvojem računala grafika i sam doživljaj u igrama postajali su sve realističniji. Umjesto razvoja u sintezi zvuka počeli su se koristiti nasnimljeni zvučni efekti. Sinteza zvučnih efekata danas...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:44928/Similar
Glavni autor: Rendulić, Ivor (-)
Ostali autori: Petrinović, Davor (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, I. Rendulić, 2014.

APA stil citiranja

Rendulić, I., & Petrinović, D. (2014). Proceduralno generiranje zvučnih efekata u računalnim igrama: Proceduralno generiranje zvučnih efekata u računalnim igrama : diplomski rad. Zagreb: I. Rendulić.

Chicago stil citiranja

Rendulić, Ivor, and Davor Petrinović. Proceduralno generiranje zvučnih efekata u računalnim igrama: Proceduralno generiranje zvučnih efekata u računalnim igrama : diplomski rad. Zagreb: I. Rendulić, 2014.

MLA stil citiranja

Rendulić, Ivor, and Davor Petrinović. Proceduralno generiranje zvučnih efekata u računalnim igrama: Proceduralno generiranje zvučnih efekata u računalnim igrama : diplomski rad. Zagreb: I. Rendulić, 2014.