Implementacija digitalne igre kao umreženog 3D virtualnog svijeta s podrškom za tekstualnu komunikaciju
Sažetak na hrvatskom: Digitalne igre su virtualna okruženja koja omogućuju korisnicima interakciju s virtualnim okruženjem. Također, većinu vremena korisnici teže prema nekom cilju. Višekorisničke digitalne igre su virtualna okruženja koja omogućuju prisutnost nekoliko korisnika u istom virtualnom o...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:46665 |
---|---|
Glavni autor: | Mazić, Neven (-) |
Ostali autori: | Mikac, Branko (Thesis advisor) |
Vrsta građe: | Drugo |
Impresum: |
Zagreb,
N. Mazić,
2015.
|
Predmet: |
animacija
> pokretački sustav za igre
> integrirano razvojno okruženje
> lokalna mreža
> višekorisnička igra
> proces pretvaranja mrežnih adresa
> umreženo virtualno okruženje, ravnopravni procesi, privatna priključnica
> javna priključnica
> kvaliteta usluge
> praćenje zrake
> pozid udaljene procedure
> sinkronizacija stanja
> virtualna scena
> virtualno okruženje
animation
> game engine
> integrated development environment
> local area network
> multiplayer game
> network address translation
> networked virtual world
> peer-to-peer
> private session endpoint
> public session endpoint
> quality of service
> ray cast
> remote procedure call
> state synchronization
> virtual scene
> virtual world
|
Središnja knjižnica - Spremište
Signatura: |
DI-643 |
---|---|
Primjerak SRE_35538 |
Nije za posudbu (samo u čitaonici) |