Implementacija digitalne igre kao umreženog 3D virtualnog svijeta s podrškom za tekstualnu komunikaciju
Sažetak na hrvatskom: Digitalne igre su virtualna okruženja koja omogućuju korisnicima interakciju s virtualnim okruženjem. Također, većinu vremena korisnici teže prema nekom cilju. Višekorisničke digitalne igre su virtualna okruženja koja omogućuju prisutnost nekoliko korisnika u istom virtualnom o...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:46665/Details |
---|---|
Glavni autor: | Mazić, Neven (-) |
Ostali autori: | Mikac, Branko (Thesis advisor) |
Vrsta građe: | Drugo |
Impresum: |
Zagreb,
N. Mazić,
2015.
|
Predmet: |
animacija
> pokretački sustav za igre
> integrirano razvojno okruženje
> lokalna mreža
> višekorisnička igra
> proces pretvaranja mrežnih adresa
> umreženo virtualno okruženje, ravnopravni procesi, privatna priključnica
> javna priključnica
> kvaliteta usluge
> praćenje zrake
> pozid udaljene procedure
> sinkronizacija stanja
> virtualna scena
> virtualno okruženje
animation
> game engine
> integrated development environment
> local area network
> multiplayer game
> network address translation
> networked virtual world
> peer-to-peer
> private session endpoint
> public session endpoint
> quality of service
> ray cast
> remote procedure call
> state synchronization
> virtual scene
> virtual world
|
LEADER | 05195na a2200241 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | HR-ZaFER | ||
005 | 20160711164439.0 | ||
008 | 160221s2015 ci ||||| m||| 00| 0 en d | ||
035 | |a (HR-ZaFER)ferid2522 | ||
040 | |a HR-ZaFER |b hrv |c HR-ZaFER |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Mazić, Neven |9 37420 | |
245 | 1 | 0 | |a Implementacija digitalne igre kao umreženog 3D virtualnog svijeta s podrškom za tekstualnu komunikaciju : |b diplomski rad / |c Neven Mazić ; [mentor Branko Mikac]. |
246 | 1 | |a Implementation of a digital game as networked 3D virtual world with support for the textual communication |i Naslov na engleskom: | |
260 | |a Zagreb, |b N. Mazić, |c 2015. | ||
300 | |a 95 str. ; |c 30 cm + |e CD-ROM | ||
502 | |b diplomski studij |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu |g smjer: Telekomunikacije i informatika, šifra smjera: 53, datum predaje: 2015-06-30, datum završetka: 2015-09-02 | ||
520 | 3 | |a Sažetak na hrvatskom: Digitalne igre su virtualna okruženja koja omogućuju korisnicima interakciju s virtualnim okruženjem. Također, većinu vremena korisnici teže prema nekom cilju. Višekorisničke digitalne igre su virtualna okruženja koja omogućuju prisutnost nekoliko korisnika u istom virtualnom okruženju. Većina višekorisničkih igara je u današnje vrijeme umrežena. Također, u umreženim višekorisničkim igrama uobičajena je podrška za tekstualnu komunikaciju. Industrija digitalnih igara ima jako profitabilnu povijest, ali i profitabilnu budućnost. Tri najpopularnija žanra višekorisničkih igara su pucačine (engl. FPS); višekorisničke borbene arene (engl. MOBA) i višekorisničke igre preuzimanja uloga (engl. MMORPG). U ovom diplomskom radu razvijena je jednostavna višekorisnička pucačina u Unity pokretačkom sustavu za igre. Igrači su predstavljeni avatarima koje mogu kontrolirati unutar virtualnog okruženja. Igrači mogu međusobno pucati jedni na druge i ubijati se unutar virtualnog okruženja. Igrači mogu igrati u timovima ili svaki igrač može igrati za sebe. Također, implementirani su vizualno privlačni 3D modeli okoline i igračevih avatara. Igračevi avatari su animirani s detaljnim animacijama hodanja, trčanja, pucanja i skakanja. Igra ima podršku za tekstualnu komunikaciju pomoću koje svaki igrač može poslati poruku koju svaki prisutni igrač može vidjeti. Igra koristi neslužbenu implementaciju Unityjevog mrežnog sustava zvanu Photon Unity Networking koju je razvila tvrtka zvana Exit Games. Također, korišteni su Photon poslužitelji smješteni u oblaku za stvaranje i održavanje igrače sjednice. Igra je razvijena u periodu od četiri mjeseca i može se koristiti kao podloga za razvoj komercijalnog proizvoda. | |
520 | 3 | |a Sažetak na engleskom: Digital games are complex virtual worlds which enable users to interact with the virtual world and usually strive toward an objective. Multiplayer digital games are in most cases networked virtual worlds which enable participation of multiple users in the same time. Users can interact with each other and they usually strive towards a mutual objective. Also, most of the time there’s a form of textual communication inside the game. Its industry has a huge profit history but also a profitable future. The three most popular genres of multiplayer games are first person shooter or FPS; multiplayer online battle arena or MOBA; and massive multiplayer online role playing games also known as MMORPG. In this Master’s thesis we have developed a simple multiplayer first person shooter in the Unity game engine. Players can interact with the virtual world by controlling an avatar. They can also shoot at each other and kill each other inside the virtual world. Players can play in teams or free for all. We have implemented visually appealing 3D graphics of the virtual environment and of player’s avatars and we have also implemented animations of running, walking, jumping and shooting of player’s avatars. We have implemented textual communication with which players can communicate between one another. The game uses a custom made implementation of Unity’s networking features called Photon Unity Networking developed by Exit Games. They also provide free cloud-based servers for hosting multiplayer games which we have used. The game has been made in the course of four months and can be used as a starting point in the development of a commercial product. | |
653 | 1 | |a animacija |a pokretački sustav za igre |a integrirano razvojno okruženje |a lokalna mreža |a višekorisnička igra |a proces pretvaranja mrežnih adresa |a umreženo virtualno okruženje, ravnopravni procesi, privatna priključnica |a javna priključnica |a kvaliteta usluge |a praćenje zrake |a pozid udaljene procedure |a sinkronizacija stanja |a virtualna scena |a virtualno okruženje | |
653 | 1 | |a animation |a game engine |a integrated development environment |a local area network |a multiplayer game |a network address translation |a networked virtual world |a peer-to-peer |a private session endpoint |a public session endpoint |a quality of service |a ray cast |a remote procedure call |a state synchronization |a virtual scene |a virtual world | |
700 | 1 | |a Mikac, Branko |4 ths |9 10131 | |
942 | |c Y |2 udc | ||
999 | |c 46665 |d 46665 |