Svjesnost humanoidnog robota Pepper o prostoru scene u predstavi R.U.R

Sažetak na hrvatskom: Razraditi način za projektiranje virtualnog modela scene koji će omogućiti robotu da bude svjestan značajki svih elemenata prostora (lokacija, funkcija, sigurnost i dr.) u kojem se predstava odvija (primjerice pomoću XML datoteke). Razmotriti mogućnost dinamičke promjene prosto...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:47868/Details
Glavni autor: Barišić, Josip (-)
Ostali autori: Kovačić, Zdenko (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, J. Barišić, 2018.
Predmet:
LEADER 01971na a2200217 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2018 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid5340 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Barišić, Josip 
245 1 0 |a Svjesnost humanoidnog robota Pepper o prostoru scene u predstavi R.U.R. :  |b diplomski rad /  |c Josip Barišić ; [mentor Zdenko Kovačić]. 
246 1 |a Spatial Awareness of Humanoid Robot Pepper in R.U.R. Play Scene  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b J. Barišić,  |c 2018. 
300 |a 42 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Automatika, šifra smjera: 46, datum predaje: 2018-06-29, datum završetka: 2018-07-17 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Razraditi način za projektiranje virtualnog modela scene koji će omogućiti robotu da bude svjestan značajki svih elemenata prostora (lokacija, funkcija, sigurnost i dr.) u kojem se predstava odvija (primjerice pomoću XML datoteke). Razmotriti mogućnost dinamičke promjene prostornih značajki scene (nestajanje sa scene, pojavljivanje, pomicanje/rotiranje, povećanje/smanjenje i dr.). Koristiti tako dobiveni model scene za rješavanje problema početne lokalizacije robota tijekom odvijanja predstave. Na temelju poznate početne lokacije robota i podloga o ulozi robota kod odvijanja pojedinih scena nastalih iz scenske analize predstave RUR, treba za planiranje putanje robota implementirati algoritam čistog slijeđenja. Kao dodatni mogući način navigacije robota, razmotriti korištenje markera (primjerice linija na podu ili markera instaliranih u okolini) za slijeđenje putanja primjenom vizualne povratne veze. 
653 1 |a robot Pepper, ROS, orijentacija, mapa, AMCL, slijeđenje putanje, 3D kamera 
653 1 |a robot Pepper, ROS, orientation, map, AMCL, path following, 3D camera 
700 1 |a Kovačić, Zdenko  |4 ths 
942 |c Y 
999 |c 47868  |d 47868