Umetanje računalno generiranih objekata u snimku prirodne scene
Sažetak na hrvatskom: Ideja rada bila je opisati proces praćenja pokreta, upute i pravila kojih se treba pridržavati tijekom rada te cijela procedura umetanja računalno generiranog objekta u snimku prirodne scene. Softver koji se koristi u svrhu montiranja 3D modela u snimku je Blender, besplatni al...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:48245 |
---|---|
Glavni autor: | Brusač, Mislav (-) |
Ostali autori: | Grgić, Sonja (Thesis advisor) |
Vrsta građe: | Drugo |
Impresum: |
Zagreb,
M. Brusač,
2017.
|
Predmet: |
blender
> praćenje pokreta
> računalno
> generirani
> montaža
> video snimka
> automatski
> interaktivni
> točka praćenja
> renderiranje
> scena
blender
> motion tracking
> computer
> generated
> montage
> video footage
> automatic
> interactive
> feature
> rendering
> scene
|