Umetanje računalno generiranih objekata u snimku prirodne scene
Sažetak na hrvatskom: Ideja rada bila je opisati proces praćenja pokreta, upute i pravila kojih se treba pridržavati tijekom rada te cijela procedura umetanja računalno generiranog objekta u snimku prirodne scene. Softver koji se koristi u svrhu montiranja 3D modela u snimku je Blender, besplatni al...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:48245/Details |
---|---|
Glavni autor: | Brusač, Mislav (-) |
Ostali autori: | Grgić, Sonja (Thesis advisor) |
Vrsta građe: | Drugo |
Impresum: |
Zagreb,
M. Brusač,
2017.
|
Predmet: |
blender
> praćenje pokreta
> računalno
> generirani
> montaža
> video snimka
> automatski
> interaktivni
> točka praćenja
> renderiranje
> scena
blender
> motion tracking
> computer
> generated
> montage
> video footage
> automatic
> interactive
> feature
> rendering
> scene
|
LEADER | 01928na a2200229 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | HR-ZaFER | ||
008 | 160221s2017 ci ||||| m||| 00| 0 hr d | ||
035 | |a (HR-ZaFER)ferid5897 | ||
040 | |a HR-ZaFER |b hrv |c HR-ZaFER |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Brusač, Mislav | |
245 | 1 | 0 | |a Umetanje računalno generiranih objekata u snimku prirodne scene : |b završni rad / |c Mislav Brusač ; [mentor Sonja Grgić]. |
246 | 1 | |a Insertion of Computer-Generated Objects into Live-Action Footage |i Naslov na engleskom: | |
260 | |a Zagreb, |b M. Brusač, |c 2017. | ||
300 | |a 28 str. ; |c 30 cm + |e CD-ROM | ||
502 | |b preddiplomski studij |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu |g smjer: Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi, šifra smjera: 39, datum predaje: 2017-06-09, datum završetka: 2017-07-10 | ||
520 | 3 | |a Sažetak na hrvatskom: Ideja rada bila je opisati proces praćenja pokreta, upute i pravila kojih se treba pridržavati tijekom rada te cijela procedura umetanja računalno generiranog objekta u snimku prirodne scene. Softver koji se koristi u svrhu montiranja 3D modela u snimku je Blender, besplatni alat otvorenog koda. | |
520 | 3 | |a Sažetak na engleskom: The whole idea behind writing this thesis was to depict the motion tracking process, draw attention to certain instructions and rules which have to be considered during the project and describing the procedure of inserting computer-generated objects into live-action footage. Software which has been used in the purpose of montaging 3D models in the footage is Blender, free and open source 3D creation suite. | |
653 | 1 | |a blender |a praćenje pokreta |a računalno |a generirani |a montaža |a video snimka |a automatski |a interaktivni |a točka praćenja |a renderiranje |a scena | |
653 | 1 | |a blender |a motion tracking |a computer |a generated |a montage |a video footage |a automatic |a interactive |a feature |a rendering |a scene | |
700 | 1 | |a Grgić, Sonja |4 ths | |
942 | |c Z | ||
999 | |c 48245 |d 48245 |